Leah(prinsesse i magen)
Flørter med forumet
Sleit med det med min andre barn.har nå stilikon,lekker ut råmelk.men usikker,burde jeg prøver amme eller bare gå rett på flaske? Trenger litt råd her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sleit med det med min andre barn.har nå stilikon,lekker ut råmelk.men usikker,burde jeg prøver amme eller bare gå rett på flaske? Trenger litt råd her
Vil bare si at jeg fikk ikke ut melk med manuell pumpe fra Avent. Ammet likevel og merket jeg fikk mye melk til slutt. Du kan prøve å spise havregrøt, drikke vørterøl og ammete for å få opp produksjonen. Det er veldig viktig å la være å stresse også. Da jeg kjøpte elektrisk pumpe med nr to fikk jeg ut masse melk. Så her har vi kjøpt elektrisk pumpe igjen. Manuell funker ikke på meg.Med nr 1 amma jeg i litt over ei uke. Ungen skreik og skreik hele tiden uten at jeg skjønte hvorfor. Fikk lånt pumpe tilfelle ungen ikke klarte å få ut melk, men svaret var så enkelt at på nesten en time fikk jeg ut så vidt det var 50 ml. Denne gangen har jeg tenkt å prøve på nytt, og har kjøpt ammepumpe så jeg kan pumpe i mellom "slagene". Håper virkelig det sitter denne gangen og at jeg får ammet, for det er jo veldig koselig da