Usigelig trøtt

Athea87

Flørter med forumet
Flere som er det? Er bare i uke 5, men stuptrøtt store deler av dagen. Blir bare verre ig verre virker det som

Her har trøttheten blitt byttet ut med kvalme:hungover: var stup trøtt fra uke 3 til 4/5. Nå 5+6 er jeg mindre trøtt men veldig kvalm.

Klarer så vidt å være utenfor sengen :confused: hvis jeg klarer å lage meg mat er den en stor dagsseier!:)

Var absolutt ikke forberedt på dette. Føler at første trimester er veldig tabu, og ingen vet virkelig hvordan det er før en opplever det selv.

Klarer så vidt å være utenfor sengen :confused: hvis jeg klarer å lage meg mat er den en stor dagsseier!:)

Var absolutt ikke forberedt på dette. Føler at første trimester er veldig tabu, og ingen vet virkelig hvordan det er før en opplever det selv.
Enig!! Var ikke forberedt på denne kvalmen og utmattelsen:sorry: Meg og min mor hadde en samtale for mange år siden om hvordan hennes svangerskap var, og hun hadde ingen plager. Trodde slike ting skulle være arvelig, men kan skrive under på at det ikke stemmer:meh:

Jeg er også trøtt, merker det spesielt på ettermiddagen:dead: Er 5+4 nå. Sover dere mye på dagen?

Jeg har slitt med søvnplager i flere år og derfor vent meg til at jeg ikke skal sove på dagen, for da sover jeg dårligere på natta. Men nå som jeg er gravid vet jeg jo ikke helt om det funker på samme måte. Har sjukt lyst til å sove på ettermiddagen i hvert fall!

Merker også
at eg blir veldig trøtt på ettermiddagen...blir skikkelig døsig og fjern:wacky:

Sover på dagen hele tiden her og legger meg ofte tidlig. Så våkner jeg mer om natta. Sover aldri på dagen vanligvis, men nå er det hver dag. Måtte til og med ta en dupp i lunsjpausen her en dag. Heldigvis har jeg hjemmekontor

Må selv ta en liten powernap rundt lunsjtider :dead: Men trøttheten var verst i uke 5-6.
7+2 nå - er fremdeles litt trøtt men ikke på samme måte. Er helt ødelagt på slutten av dagen:wacky:

Jeg har akkurat kommet inn her! Svake tester enda, men gjenkjenner symptomene og veit at denne lille vil sitte pga tretthet er første tegnet mitt på gravid. Er såååååå trøtt at jeg svimer nesten av hvor enn jeg er! Men går ikke med en kar på 14 mnd hjemme :) han begynner ikke bhg før august!

Back
Topp