Usedvanlige gryntelyder...

lilleknøttet

Forelsket i forumet
Er det flere enn meg som har begynt å gi fra seg skikkelige snorkelyder når dere sover? I går snorka jeg så ille at jeg våknet av min egen lyd.... Kikka bort på mannen min, og han lå med puta over hodet.... [&:] Huff... Det er ikke stas! Jeg føler meg som en gedigen flodhest med usedvanlige gryntelyder. Ellers er det så som så med nattesøvnen for tiden. Har stort sett to turer på do i løpet av natta, i tillegg til at den lille romsterer innimellom.

Noen som har tips MOT snorking? Tror det vil være til stor glede for mannen min.... [;)]

Hehe [:D] - vet akkurat hvordan det føles!!
Jeg våknet selv av min egen snorking i natt...
Forrige gang jeg var gravid sov mannen min på et annet rom den siste måneden - han orket bare ikke mer........ Det er vel ikke lenge til han forlater meg igjen, tenker jeg.... [;)]

Det er nok veeeeeldig vanlig. Vi blir slappe i vev og muskulatur, og da kommer lydene. kanskje vi skulle kjøpe sov-i-ro til våre kjære? Og til oss selv!!! [:D][:D]

Ja! Jeg har ikke våknet av det selv, men mannen min sier jeg snorker noe aldeles forferdelig nå for tiden! Kan det være for at muskulaturen er på sitt slappeste nå?

Helt vanlig ja, hadde det også sånn under svangerskapene..

Kjøp sov-i-ro du, det hjelper..

Hallo!
Hører egentlig inne på februar, men må blande meg inn litt for det [:)]

Jeg er kjempetett i nesa jeg, så det gjør at jeg føler at jeg puster og snorker som en hval. Har vært tett i nesa lenge og det er pga svangerskapet.
Ganske så kjedelig egentlig, og iallefall ubehagelig når samboeren er i klinehjørnet.. he he [:D]

ja det har jeg merket....jeg har så tungt for og puste om kvelden og natten at jeg tror at det er en god grunn til det!er jo helt tør i munnen når en våkner!!!!!

Tror det er slik men er jeg...godt sove hjerte!!!!!!!!!

ganske vanlig at man snorker litt eller mye i svangerskapet. er visst slimhinnene som produserer mer.det er nok derfor mange blir tett i nesa eller får mer utflod. jeg høres også ut som en hval når jeg sover har jeg fått hørt.pytt sann.så lenge jeg får sove så..[;)]

Takk for støttende svar! Godt å vite at jeg ikke er alene om å være et snorkedyr om dagen..... [:)]
Måtte forresten le litt av det dere hadde skrevet [:D] Vi får ta det med humor, og anskaffe oss sov i ro til våre kjære.

Jeg tror selv at jeg snorker nå. Har spurt mannen, men han sier at han ikke hører noe. Og han sover veldig lett. Våkner for ingenting. Mistenker at han sier det for at jeg ikke skal føle meg dum.. [;)]

Har en kjæeste som ikke våkner av noenting, og det er jo bra, ihvertfall akkurat nå. Kan jo bli mye nattevåk på meg etterhvert da... Jeg våkner av mine egne lyder, så jeg vet jeg snorker. Blir helt forfjamset i halvsøvne...

Hehe, det var godt å se at ikke det bare er meg som snorker!! det er noe jeg aldri har gjort tidligere, så forskrekkelsen var stor da jeg våknet av heftige snorkelyder og fant ut at det var meg det stammet fra!!

Back
Topp