Urutinert!

Imogene

Forumet er livet
VIP
Nå har jeg 6 uker og 4 dager igjen til termin - og jeg er virkelig IKKE i rute.. herregud så mye som skal gjøres!
Forrige gang var jo alt på stell på denne tida. Tøy var vasket og brettet, vogna redd opp, bilsetet montert og bilen renset. Ingenting er gjort foreløpig..

Jaja, det blir vel baby uansett

Hehe, jeg har ikke gjort noe av det der selv.. Er ikke noe vits da, for vi flytter når jeg er i uke 39 omtrent, så jeg gidder ikke vaske ting som bare skal legges vekk i poser igjen..

Eg har faktisk alt klart bortsett fra fødebaggen, kommer ikke til å pakke den før uka før sikkert.. Men er er såååå lei! Syns tida går så treigt!:(

Unnimamma91 skrev:
Hehe, jeg har ikke gjort noe av det der selv.. Er ikke noe vits da, for vi flytter når jeg er i uke 39 omtrent, så jeg gidder ikke vaske ting som bare skal legges vekk i poser igjen..

Vi flytter i slutten av mars selv, er vel rundt 38 uker da. Har nettopp kjøpt hus :o) Dere også, eller?
Er kjempefestlig med flyttestress når man er høygravid med bekkenløsning, men tror det er verdt det når vi er inne!

Henriettemamma09+12 skrev:
Eg har faktisk alt klart bortsett fra fødebaggen, kommer ikke til å pakke den før uka før sikkert.. Men er er såååå lei! Syns tida går så treigt!:(

Men du har jo hatt endel plager, så det er lov å være lei. Når fikk du førstemann i forhold til termin, da? Skal se at om en drøy måned har du vesla i armene!

Så godt det ikke bare er meg!!!
Blir glad når andre er like treige som meg

Imogene skrev:

Unnimamma91 skrev:

Vi flytter i slutten av mars selv, er vel rundt 38 uker da. Har nettopp kjøpt hus :o) Dere også, eller?
Er kjempefestlig med flyttestress når man er høygravid med bekkenløsning, men tror det er verdt det når vi er inne!

Vi har kjøpt en tomannsbolig som bygges nå :) Den skal bli ferdig til påske, så da kan vi flytte inn etter påske :) Er stressa altså! Huff.. hehe

Som om jeg skulle skrevet det selv! ;) fant frem det vi har av nøytrale klær for 2 dager siden, men det er vel stort sett det jeg har gjort... Satser på at den lille blir i magen enda noen uker da, så kommer jeg vel i mål jeg også :D (ikke for det, babyen kommer vel uansett den når h*n finner det for godt, enten alt er klart eller ikke;))

Jeg har leita fram klær fra sist, som må vaskes, ellers har det ikke skjedd stort her heller.

Vi driver og rydder og river i 1.etg, og skal pusse opp. Bra timing, når jeg er kjempe tjukk og har bekkenløsning.. :)

Men godt å være igang med oppussingen, altså!!

Imogene skrev:

Men du har jo hatt endel plager, så det er lov å være lei. Når fikk du førstemann i forhold til termin, da? Skal se at om en drøy måned har du vesla i armene!

fikk han ei uke på overtid.. :) håper eg slipper overtid denne gangen , for nå er smertene så intense at eg ikke får sove mer enn en time i slengen ..

Unnimamma91 skrev:

Imogene skrev:

Unnimamma91 skrev:

Vi har kjøpt en tomannsbolig som bygges nå :) Den skal bli ferdig til påske, så da kan vi flytte inn etter påske :) Er stressa altså! Huff.. hehe

Oi, etter påske hadde ikke jeg turt - men så har jeg termin 2. påskedag
Synes slutten av mars er dristig nok altså. Kjenner stresset tar litt strupetak til tider!

*Marianne83*2+1 skrev:
Som om jeg skulle skrevet det selv! ;) fant frem det vi har av nøytrale klær for 2 dager siden, men det er vel stort sett det jeg har gjort... Satser på at den lille blir i magen enda noen uker da, så kommer jeg vel i mål jeg også :D (ikke for det, babyen kommer vel uansett den når h*n finner det for godt, enten alt er klart eller ikke;))

Jeg gikk 10 dager over termin sist, så regner med jeg har gooood tid på meg enda  Men jeg burde jo få gjort NOE... uff, best å ikke tenke på alt som står og venter, tror jeg.

Bilen renset ? 

Her har vi heller ikke gjort så mye, klærne er vasket og ny bil er kjøpt. Det er det...
Kjenner ikke lyst til å begynne heller, blæh!

Jeg er ikke i rute, men har så smått begynt nå :-) Må gjøre litt og litt for å få dagene til å gå nå som jeg er sm :-)

Jeg pakket fødebag i dag! :) Er SÅ klar.. synes og tiden går altfor treigt...

Så koselig:) Kanskje jeg også skal gjøre det i løpet av dagen. Er vel greit å ha den noenlunde klar etterhvert. Når har du termin Irismor?

Irismor skrev:

Jeg pakket fødebag i dag! :) Er SÅ klar.. synes og tiden går altfor treigt...

Jeg mangler å pakke fødebag, organisere stellebordet og teste at det er god nok plass til bilsete med base i bilen....
har tenkt på den fødebagen i snart 2uker nå. Begynte pakke det en gang også pakket den ut igjen (måtte ha bagen til noe annet).
Er syyykt utålmodig, men når jeg pakker fødebagen på ordentlig så blir det så veldig virkelig at lillegutt kan komme snart (og vil helst han skal vente 2uker til) - så får meg liksom ikke til å gjøre det!
Ganske teit egentlig - ikke tenkt sånn med NOE av de andre forberedelsene!
Høres merkelig ut  - jeg vet :)

Nå har jeg endelig begynt å vaske klær. Første maskina ble tatt i dag. Nå skal jeg bare vente til det tørker, så skal det brettes og legges på plass.

Har enda igjen å få gjort klar fødebagen... Men den må jeg handle litt greier til først. Har ikke morgenkåpe i huset, og ikke noen gode buksr til sjukehuset.

Også må jeg handle inn bleier og ting til stelleplassen :-)
Det tenkte jeg å vente enda litt til med...

Kryssemynte skrev:
Bilen renset ? 

Her har vi heller ikke gjort så mye, klærne er vasket og ny bil er kjøpt. Det er det...
Kjenner ikke lyst til å begynne heller, blæh!

Jepp, jeg vil rense setene i bilen før babyen kommer - som jeg gjorde sist.
Og hvertfall nå, med en 3-åring som går i barnehage og er ut og inn hver dag blir det MYE gris i bilen....
Klærne vasket ja, er ikke det engang her....

Jeg har vasket alle klærne vi har som er opp til 68-70. Har ikke så veldig mye, så det kommer nok litt etter hvert også, jeg og pappaen skal på shopping snart å kjøpe litt til :D

Vi har kjøpt en egen bag for å ha med på sykehuset, og der har jeg bare pakka de klærne babyen skal ha på seg på tur hjem :)

Bilstolen er monert i bilen faktisk! :P Og vogna står klar.

Det eneste jeg ikke har kjøpt er salver osv til bleieskift, og såper etc til bading.
Har heller ikke kjøpt amme BH enda, så det blir nok kjøpt snart det også :)

Ellers så er senga gjort klart også, har til og med lagt på senga :P hehe

Back
Topp