Urolighet/Nervøsitet...

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Flere som kjenner på det? Er det et velkjent symptom? Kan ikke huske å ha følt det sånn før.... Skikkelig urolighets følelse i kroppen. Klump i halsen feeling og Nervøs. Er egentlig kjempetrøtt, men klarer ikke roe meg ned. Får ikke sove. Sånn var det langt utover natta til i dag også...

I tilegg glefser jeg til alt!! :o :o

Ooh! What to dooo når'n ikke finner roa da? Hører faktisk pulsslagene oppe i HODET liksom. Helt crazy! :o jeg vil sooooove! Zzz Zzz

Jeg er kjent for å være veldig tolmodig, snill og rolig . Nå hisser jeg meg opp for alt, og det klikker for meg om jeg må si en ting to ganger.. Haha veldig merkelig, men klarer ikke å styre det.
Når du snakker om nervøs. I går hadde jeg en veldig merkelig dag. Gikk inn på badet to ganger for å sjekke at jeg hadde skrudd av rettetanga. Gitt ut å startet bilen for å kjøre på jobb, men så måtte jeg løpe inn igjen for jeg måtte sjekke om jeg hadde skrudd av kokeplata. Kjørte til jobb. Når jeg hadde parkert og gått et lite stykke til jobb, så måtte jeg snu og gå tilbake for å sjekke at jeg hadde låst bilen og tatt opp brekket .... Nervøs? Ja!

Back
Topp