Urolige kvelder

1+1

....
Mi lille er så urolig på kvelden, griner på og av hele tiden. Det kan begynne fra rundt 18.30 og vare til hun sovner 22.30. Har hele tiden trodd hun har vært overtrøtt, hun ser ikke ut til å ha vondt for vi klarer å roe henne ned. Dupper litt innimellom, men våkner raskt igjen for å sutre litt til. I tillegg er hun mye sulten på kvelden, så har lurt på om hun ikke får nok. Er deres barn urolige? Har dere fått til noe lurt for å roe og for at de skal sovne før? Leste et utrolig bra tips på ammehjelpen.no som vi skal teste ut i kveld. Tvi tvi! Kan legge ut om noen er interesserte :-)

JA!!! Han her er på og av fra kl 18.00 og sovner ikke før 23.30... Sover mye på dagen og finner roen selv da, men på kvelden er det bare puppen som hjelper... men med en gang han får den sovner han. Ser jo ut som han sover så tungt, men når jeg lurer meg unna går det 15sek så er det på`n igjen.

Blir fint å få ordentlige rutiner på ting. Synes det er litt tidlig enda, men noen småtips kan man jo ta med seg og prøve. Så legg ut linken. Det er fra 3mnd og opp at barna begynner å se sammenhengen i de rutinene vi lager. 

Som en trøst var storebror akkurat på samme måte. Startet med leggerutiner og satte standaren da han var rundt 3-4mnd. Etter det har han vært en fryd å legge. Han er 3år nå og sover gjerne til 8.30-9 i helgene... meeeeeeeeeeeeen unger er forskjellige. Denne blir vel en morgenfugl tenker jeg... hehe

Back
Topp