Urolige føtter

Puddingen i magen

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Herrejemini som jeg plages med urolige føtter.. flere?
Ikke vært det i de andre 2 svangerskapene.:woot:

Veldig! Har også to fra før og aldri opplevd det tidligere :woot:

Veldig! Har også to fra før og aldri opplevd det tidligere :woot:
Holder på og bli sprø her jeg ligger på sofaen. Føler det blir verre om jeg er varm, så har slengt av meg alt av klær :hilarious:

Blir gal av det. Kommer når jeg har satt meg ned i sofaen på kvelden.. Eller når jeg skal sove og så og si hver natt når jeg våkner for å tisse 4 ganger.....:grumpy::grumpy:

Jeg plagdes veldig med det forrige svangerskap, men så etterhvert sammenhengen med sukkerinntak. Ble mye bedre etter jeg kuttet ned på sukkeret.

Jeg plagdes veldig med det forrige svangerskap, men så etterhvert sammenhengen med sukkerinntak. Ble mye bedre etter jeg kuttet ned på sukkeret.
Spiser eller drikker generelt lite sukkerholdig, så kommer nok ikke av det...

Jaaa, samme her. Var værre i begynnelsen, nå kommer det å går. Men nesten hver dag. Man kan bli kokko ja:hilarious:

Dette har vært min plage i siste trimester i begge mine svangerskap:wtf: gruer meg, for det førte til null søvn!! Knasket magnesium, sov med ulltråd rundt anklene og sølvskje under lakenet og såpestykke under puta og you name it. Jeg prøvde alt av kjerringråd:confused: holdt på å bli sprø!

Jeg holder på og bli sprø.. det er så jævlig..

Jaaa!!! Det er fryktelig slitsomt :hungover: har det ikke daglig, men kommer veldig i perioder..

Hadde dette døgnet rundt i store deler av sist svangerskap. Har begynt igjen nå. Er helt jævlig!
Har blitt sjekka opp og ned på sykehuset, og får diagnose rastløse ben. Fikk resept på tabletter som skal hjelpe, men de kan ikke brukes i svangerskapet desverre.

Det kan komme av mangel på jern, magnesium eller kalsium. Kan ha sammenheng med kosthold, hydrering (drikk nok), kan hjelpe med bevegelse. Eller vi må bare lide oss gjennom det...

Hadde dette døgnet rundt i store deler av sist svangerskap. Har begynt igjen nå. Er helt jævlig!
Har blitt sjekka opp og ned på sykehuset, og får diagnose rastløse ben. Fikk resept på tabletter som skal hjelpe, men de kan ikke brukes i svangerskapet desverre.

Det kan komme av mangel på jern, magnesium eller kalsium. Kan ha sammenheng med kosthold, hydrering (drikk nok), kan hjelpe med bevegelse. Eller vi må bare lide oss gjennom det...

huff! Ikke godt.. :eek::(

Jeg og! Sukker er en faktor her i mitt tilfelle. Men ble heldigvis bedre da jeg begynte å ta magnesium!

Back
Topp