Herrejemini som jeg plages med urolige føtter.. flere?
Ikke vært det i de andre 2 svangerskapene.
Ikke vært det i de andre 2 svangerskapene.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Holder på og bli sprø her jeg ligger på sofaen. Føler det blir verre om jeg er varm, så har slengt av meg alt av klærVeldig! Har også to fra før og aldri opplevd det tidligere![]()

Spiser eller drikker generelt lite sukkerholdig, så kommer nok ikke av det...Jeg plagdes veldig med det forrige svangerskap, men så etterhvert sammenhengen med sukkerinntak. Ble mye bedre etter jeg kuttet ned på sukkeret.
gruer meg, for det førte til null søvn!! Knasket magnesium, sov med ulltråd rundt anklene og sølvskje under lakenet og såpestykke under puta og you name it. Jeg prøvde alt av kjerringrådHer er det hver jævla kveld. Utrolig frustrerende når jeg er på nattevakt.Jaaa!!! Det er fryktelig slitsomthar det ikke daglig, men kommer veldig i perioder..
Fy søren så frustrerendeHer er det hver jævla kveld. Utrolig frustrerende når jeg er på nattevakt.
håper det gir seg hos deg!! Eller at vi finner noe som hjelper
Hadde dette døgnet rundt i store deler av sist svangerskap. Har begynt igjen nå. Er helt jævlig!
Har blitt sjekka opp og ned på sykehuset, og får diagnose rastløse ben. Fikk resept på tabletter som skal hjelpe, men de kan ikke brukes i svangerskapet desverre.
Det kan komme av mangel på jern, magnesium eller kalsium. Kan ha sammenheng med kosthold, hydrering (drikk nok), kan hjelpe med bevegelse. Eller vi må bare lide oss gjennom det...