Urolige dager ved 3 mnd

PuseBebi

Nybakt mor for første gang
Juli13-jentene
Guttungen har ikke klart å finne noe særlig søvn i dag, stakkar. Han er egentlig en veldig blid og rolig gutt som sovner lett spesielt i armene/på fangene våre.

Vi hadde et par urolige dager i forrige uke, men ikke så ille som i dag. I dag har han virkelig slitt med å sovne samme hva vi har prøvd, og grått masse! Noe han aldri gjør :( Mellom kl 6 og 19 har han kun sovet to timer til sammen. Vanligvis sover han i hvertfall 4-5 timer.

Mener jeg har hørt at det kan være pga de gjør store utviklingssprang rundt denne alderen og at de derfor blir mer urolige. Noen flere som har opplevd dette?

Sent from my iPhone using BV Forum

JAA!! Vi sliter som fy! Gutten har endret døgnrytme fullstendig:( Sliter max med å få han til å sove på kveldstid, da er han lysvåken og i go'humør. Han ble slik etter vaksina, tror jeg..
Men syns kanskje det har gått seg litt til nå de siste dagene. Tror bare man må være streng på rutinene selv om lille protesterer eller sover..

Vi prøver i dag å ikke være så sta på soving på dagtid. Hu er helt lik deres. Håper det fungerer. Vi har latt hu være våken og prate. Så sove når hu er tydelig trøtt og sliten. Så blir spennende å se hvordan hu sover i natt.

"Godt" å høre det er flere. Da er det sikkert normalt. Han sover heldigvis godt på natten. Har til og med sovet 8 timer. Et par netter den siste uken. Problemet er at jeg ser han er stuuuuptrøtt, men han finner slettes ikke ro. Sikkert derfor han gråter stakkars.

"Godt" å høre det er flere. Da er det sikkert normalt. Han sover heldigvis godt på natten. Har til og med sovet 8 timer. Et par netter den siste uken. Problemet er at jeg ser han er stuuuuptrøtt, men han finner slettes ikke ro. Sikkert derfor han gråter stakkars.

Håper det går seg til etter hvert for dere:) Jenta vår har slitt med og sove på dagen i det siste. Vil bare sovne i fanget og våkner om jeg legger henne over i sengen på stuen. Hun har ikke villet ha noe særlig pupp heller mellom 11 - 17, men flaske vil hun ha. Hun spiser ca hver 4 time. Om natten sover hun godt og får siste måltid i tolv tiden. Sover da hele natten :) Det er heller ikke noe problem og få henne til og ta pupp da. Det er liksom midt på dagen hun sliter. Kanskje luft i magen.. Håper for hennes del at det ordner seg snart for det er ikke noe kjekt og se at hun ikke får roen.

♡Prinsesse 14 juli♡

Back
Topp