Urolige ben

Windy

Forumet er livet
Jeg har så innmari urolige ben!!!! Får nesten lyst til å løpe rundt her altså..

Maur i bena..kløe i bena..urolige ben...

Jeg tar allerede magnesium. Tok 2 tabl om dagen, kveld og morgen, men ble så innmari løs i magen, og det kunne bety at man fikk for mye magnesium. Så nå tar jeg en tabl om morgenen.

Er det noe annet man kan gjøre?????

Vil støtte-strømper hjelpe på dette??

Jordmor idag foreslo peppermynte-spray. Hun hadde hørt tips om det, men visste ikke om det hjalp. Et kjerringråd var å knyte en ukktråd rundt ankelen..

Det begynner i 21-22-tiden og en veeeldig plagsomt utover kvelden og når jeg skal sove..

eg slite med det også og er på utkikk etter tips mot dette...
rett og slett pyton

Eneste jeg har hørt om er ulltråd rundt ankelen ja, har ei jeg jobber med som gjør det. Ho sier det hjelper.[8|]
Må være fryktelig å gå rundt sånn da, får håpe du finner en løsning på det.

Første jeg leste da jeg så innlegget var UTROLIGE ben..hehehe... ikke urolige..hoho...

Men jo jeg kjenner jeg har sånt noen ganger på kvelden selv...det er ubehagelig..skal til jordmor i morgen jeg..høre hva hun sier...

Håper det bir bedre for deg etterhvert da..

arnicaolje har hjelpt meg. man får kjøpt den på helsekosten. den hjelper oxo mot kramper på natta :)

Jeg slet med dette i begynnelsen av svangerskapet, men nå er det veldig sjelden jeg har det.. Det som hjalp meg var å ta en varm dusj på beina og sitte uten klær over etterpå, satt bare med teppe over.. Men jeg tror kanskje støttestrømper kan funke [:)]

Jeg er heldigvis ikke så veldig plaget, men kjenner jeg får det innimellom. Spesielt på kvelden... Varer bare en liten stund. Takk og lov [8D]

Same probleme her ja! Som regel på kveldstid å når ej skal legge mej..
Heldivis ikkje kvar kveld.. [:)]

i natt har eg søren meg nesten ikkje sovet grunnet uro i bena, eg var dau trøtt når eg skulle legge meg og trengte kvilen etter ein lang dag.. men neida, der fant beina ut at dei sku plage meg.. og eg blir so steik forbanna når sånt skjer... kjenner på hormonene...

ORIGINAL: liljevilje

arnicaolje har hjelpt meg. man får kjøpt den på helsekosten. den hjelper oxo mot kramper på natta :)

Er dette det samme som Venebalsam kanskje?? Det funker også måt kramper, vonde og trett ben. Jeg er blitt avhengig! :p

Back
Topp