Urolige ben

Tresnartfire<3

Forelsket i forumet
Jeg er veldig heldig og har foreløpig sluppet unna både kvalme, ekstrem luktesans osv.. Men når jeg skal legge meg på kvelden rister jeg i hele kroppen omtrent, beina er så urolige! Min samboer må massere leggene før vi skal sove - og da kan jeg ikke opp for å tisse eller gå noe sted, for da starter det igjen! Flere? Hadde det sist også men det var mot slutten av svangerskapet

Jeg er plaget med det utenom svangerskap også:P Eneste som fungerer for meg er å ha det kaldt på rommet, åpent vindu og sove med føttene utenfor dyna. Blir ikke bena kalde nok av det må jeg bruke en pose med frosne grønnsaker pakket i håndkle og legge føttene mot. Massasje fungerer også som du sier, eller så kan du prøve å ta magnesium, det fungerer for mange, men har aldri fungert for meg...

Kulde funker ikke. Men jeg går turer stort sett hver kveld og rister løs rett før jeg legger meg! ;)

Hadde det sist også, men da mye senere i svangerskapet. Og da var samboeren min med meg på kveldsturer nesten daglig, nå kan vi naturligvis ikke gå begge to ;)

Bruker magnesium tabletter,funker bra:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Takk for tips! Det får jeg teste ut :)

Back
Topp