Urolige bein

Snuppelupp87

Elsker forumet
Marshmallows2021
Aprilspirene 2023
Noen her som sliter med urolige bein? Hadde enormt av det med forrige, og nå har det jaggu begynt igjen. Er bare 8 uker jo :arghh: Klarer ikke ligge i ro for øyeblikket. Har dere noen tips til å roe ned dette her? Blir gal :arghh:

Vet ikke om jeg tenker på det samme men kjenner på uro mest i bein når er ekstremt trøtt. Må bare sove da og det hjelper.

Ja, veldig! Vrir og vender meg alle veier før jeg får sove, enda jeg går og gleder meg hele dagen for å få lagt meg, stuptrøtt konstant

Har slitt med rastløse bein hele livet, og her er det å bli klødd på leggene og å strekke forsiden av leggen som roer rastløsheten.
Kløingen hjelper et stykke utover kvelden, men etter et visst punkt er det kun å legge seg som funker. Da må jeg ligge på magen med ett bein liggende flatt ned mot madrassen, og det andre beinet bøyd så langt som mulig opp. Forsiden av leggene må strekkes, så jeg putter tærne på det bøyde beinet innunder det andre låret.

Dette hørtes mye mer komplisert ut enn det egentlig er:joyful: Jeg ligger ganske lignende som på bildet, men begge armer er på samme side, så det er halvveis mageleie, og den bøyde foten må høyt, høyt opp! Håper jeg kan ligge sånn i mange måneder til :D

Screenshot_20200727-224733.png

Har mer eller mindre slitt med «murru» (som det kalles på trøndersk:hilarious:) hele livet, men kjenner det er hyppigere nå som jeg er gravid. Hater det!! Det nuuni skriver om strekning kan jeg signere på! Eneste som roer det til meg

Ja, veldig, særlig på kveldene når jeg vil slappe av eller skal sove! Litt rastløs i hele kroppen noen ganger også..

Ja, jeg hadde det før jeg ble gravid, og verre ble det nå. Tar 2 stk Gevita Magnesium 350mg, ca 1/2 time før sengetid, og det hjelper veldig :happy:

Ja, jeg har hatt det tidligere og når jeg har vært stressa. Men nå som jeg er gravid så trenger jeg bare legge meg i senga for å få det:hilarious:

Back
Topp