Urolige bein

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Sliter du med det? Hva gjør du for at det skal bli bedre?

Jeg sover med støttestrømper, tar 3*magnesium om dagen og bruker massasjeballer på beina. Sliter med dette til vanlig også så vanligvis tar jeg sterke smertestillende.

Kanskje jeg kan plukke opp noen tips? :)

Jeg sover med støttestrømper, tar 3*magnesium om dagen og bruker massasjeballer på beina. Sliter med dette til vanlig også så vanligvis tar jeg sterke smertestillende.

Jeg sliter med det samme, men nå fikk jeg mange gode tips fra deg:) takk! Jeg har ingen gode tips, pleier å stå opp og gå rundt.

Samme her! Tror ikke jeg er så veldig plaget, men merker det om kvelden og klarer ikke slappe av skikkelig i beina. Skal prøve det du nevner! Jeg har forsøkt å ta tåhev (trene leggene) og tøye. Fungerer sånn passe. Når jeg ligger i senga ligger jegbsommen sjøstjerne med beina litt oppetter veggen eller vinduskarmen sånn at jeg får strekk på hofta, lårene, det funker og jeg sovner :hilarious: mannen ler når han kommer for å legge seg da :hilarious:

Må ha et ekstra tungt, varmt teppe over beina om kvelden. Har ellers et Expain massasje apparat til beina som hjelper :Heartred

Jeg sliter med det samme, men nå fikk jeg mange gode tips fra deg:) takk! Jeg har ingen gode tips, pleier å stå opp og gå rundt.
Så bra jeg kunne hjelpe litt da :happy: jeg får så lyst til å kappe av meg beina til tider. Men kan jo ikke det :P
Syns du det funker noe å stå opp og gå rundt? Det blir ikke noe bedre for min del :arghh:

Må ha et ekstra tungt, varmt teppe over beina om kvelden. Har ellers et Expain massasje apparat til beina som hjelper :Heartred
den var jo ikke dum! Skulle vært ett sånt apparat for lårene. Det er der det er verst for meg. Eller rett over knærne. Har ett massasjeapparat, men det er drittungt, så orker ikke så lenge av gangen :arghh:

Jeg kjenner det gjerne på kvelden eller når jeg er veldig sliten. Til å bli sprø av.

Mine føtter er ille nå som jeg er gravid, har vondt og murrer konstant. Her må stakkars samboer massere til han blir blå hver kveld, har vurdert innkjøp av magnesium for å se om det funker.

Mine føtter er ille nå som jeg er gravid, har vondt og murrer konstant. Her må stakkars samboer massere til han blir blå hver kveld, har vurdert innkjøp av magnesium for å se om det funker.
Magnesium funker for mange, så det er absolutt verdt å teste ut. Bare prøv deg litt fram i forhold til dose, for det kan fort sette fart på magen hvis man får for mye :P
Mannen min masserer meg stort sett hver kveld han også, og så får jeg fysikalsk behandling en gang i uka. Men skulle ønske det eksisterte noe som var forebyggende :arghh:

Magnesium funker for mange, så det er absolutt verdt å teste ut. Bare prøv deg litt fram i forhold til dose, for det kan fort sette fart på magen hvis man får for mye :p
Mannen min masserer meg stort sett hver kveld han også, og så får jeg fysikalsk behandling en gang i uka. Men skulle ønske det eksisterte noe som var forebyggende :arghh:
Takk for tipset:happy: må bare få rotet meg til apoteket en dag:rolleyes:

Så bra jeg kunne hjelpe litt da :happy: jeg får så lyst til å kappe av meg beina til tider. Men kan jo ikke det :p
Syns du det funker noe å stå opp og gå rundt? Det blir ikke noe bedre for min del :arghh:
Nei, det hjelper ikke så mye :p da blir det som regel til at jeg står opp og er våken en stund. :yuck:

Synes at det hjelper å ha det kjølig på soverommet og ligge med beina høyt :-)

Egentlig det eneste som hjelper for meg :-)

Eller det hjelper også å gå rundt og å dusje, men det kommer fort tilbake igjen etterpå da

den var jo ikke dum! Skulle vært ett sånt apparat for lårene. Det er der det er verst for meg. Eller rett over knærne. Har ett massasjeapparat, men det er drittungt, så orker ikke så lenge av gangen :arghh:

Hos meg er det leggene som er problemet.

Jeg føler at det er forebyggende å holde seg borte fra koffein og sukker, merker at det er veldig mye verre hvis jeg har drukket et glass cola f. Eks eller spist litt sjokolade.

Jeg fikk det sist graviditet, og gav seg aldri etter på, men da jeg kuttet ut koffein og sukker til vanlig (spiste/drakk kun av og til i helgene) så gikk det helt bort og var borte 4 mnd før jeg ble gravid (kom veldig fort tilbake igjen da)

Hos meg er det leggene som er problemet.

Jeg føler at det er forebyggende å holde seg borte fra koffein og sukker, merker at det er veldig mye verre hvis jeg har drukket et glass cola f. Eks eller spist litt sjokolade.

Jeg fikk det sist graviditet, og gav seg aldri etter på, men da jeg kuttet ut koffein og sukker til vanlig (spiste/drakk kun av og til i helgene) så gikk det helt bort og var borte 4 mnd før jeg ble gravid (kom veldig fort tilbake igjen da)
Skulle ønske det bare kunne gi seg helt. Jeg har prøvd alt jeg også, i tillegg til å kutte antihistaminer bl.a. Men jeg er ganske sikker på at jeg kvalifiserer til å få diagnosen restless leg syndrome, sIden jeg bruker medisiner for det til vanlig. Har bare ikke fått det enda. Må nok snakke med nevrologen min.

Back
Topp