Urolige bein...

Mirakel84

Flørter med forumet
...og armer! Apoteket i morgen for å kjøpe magnesium. Håper virkelig at det hjelper, for dette er grusomt! Flere som har fått det? Har også hatt det i perioder før graviditeten, men ikke så ille som dette. Da har et såpestykke i senga gjort susen.

Får det i perioder nå men har ofte mangel på et eller annet og jordmor tror pga mye oppkast at kroppen er utslitt.

Har alltid hatt urolige ben. Gruer meg til krampene begynner.
Kramper hadde jeg i forrige svangerskap og. Huttetu!! Kommer sikkert nå og. Men har ikke urolige ben heldigvis.

...og armer! Apoteket i morgen for å kjøpe magnesium. Håper virkelig at det hjelper, for dette er grusomt! Flere som har fått det? Har også hatt det i perioder før graviditeten, men ikke så ille som dette. Da har et såpestykke i senga gjort susen.
Jepp ! Hadde det sist å, men mot slutten. Men magnesium er gull

Såpestykke i senga? :o

Jeg hadde urolige ben før graviditet, men nå er det helt grusomt. Hver kveld sliter jeg å sovne, må opp og gå litt rundt i leiligheten 2-3 ganger når jeg har lagt meg. Har ikke prøvd magnesium, men på starten hjalp fint støttestromper, tok de av midt på natta. Jeg vet ikke, er jeg vant til dem, men nå hjelper de ikke så mye. Kanskje på tida å prøve ut magnesium.

Back
Topp