urolige bein.....

3gutterog1hemlighet.

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
jeg tror jeg blir gal..... uansett hvordan jeg sitter eller ligger har jeg den kriblingen i beina:( finnes det noen gode råd der ute????

Sniker fra mai, her hjalp det med varme omslag. Pakket bena inn i tykke fleecetepper og enten masserte selv eller spurte mannen. De gangene jeg har hatt krampe har jeg måtte tøyd leggene flere ganger også. Vanskelig å finne en komfortabel stilling men fotskammel eller en pute under knærne hjalp på litt :)

Har fått det jeg også.. Hadde det i forrige svangerskap også. Tror faktisk det er noe av det verste med svangerskapet :p Tar heller bekkenvondt enn det.

Har det samme selv og blir gaaal.. Det hjelper litt å legge på noe kjølig, event dusje bena i kaldt vann.
Mamma anbefaler å ha en ulltråd rundt bena, skal prøve det i kveld

Takk for tips jenter .. det begynner liksom fra korsrygg/bekken og går nedover i beina... skal prøve med ulltråd rund beina, har hørt det tipset før, men aldri prøvd det , krysser fingrene for at det hjelper.. :)

Jeg har også masse kriblinger i beina - utrolig irriterende!! :-/ Håper det gir seg snart, for det er jo til å bli gal av..

jeg tror jeg blir gal..... uansett hvordan jeg sitter eller ligger har jeg den kriblingen i beina:( finnes det noen gode råd der ute????
Sniker fra juli2014 her :) Jeg har lest at jernmangel kan gi urolige bein hos gravide.

hørte et annet kjerringråd også..ha et såpestykke i senga når du sover..aner ikke om det fungerer..selv har jeg kjøpt meg magnesium på apoteket :)

Hadde dette en periode i forrige svangerskap og det som hjalp meg var å spise magnesiumrik mat, som f.eks. mandler, paranøtter, havregryn og grønne grønnsaker. Evt får man kjøpt tabletter på apoteket om man ikke får i seg tilstrekkelig gjennom maten.

Back
Topp