Urolige bein..

Sandra1987

Glad i forumet
Noen som har tips eller råd om hvordan man kan unngå urolige bein? Jeg er veldig plaget med det om kvelden når jeg legger meg. Må opp flere ganger og "riste løs" :P Veldig plagsomt egentlig..
♡Termin 15 juli♡

Noen som har tips eller råd om hvordan man kan unngå urolige bein? Jeg er veldig plaget med det om kvelden når jeg legger meg. Må opp flere ganger og "riste løs" :P Veldig plagsomt egentlig..
♡Termin 15 juli♡
Jeg fikk tips om å knytte en tråd rundt ankelen.
Funker som bare det her i huset ;)
Til og med mannen bruker det når han har urolige bein :)

❤Termin med prinsen 10 juli❤

Jeg fikk tips om å knytte en tråd rundt ankelen.
Funker som bare det her i huset ;)
Til og med mannen bruker det når han har urolige bein :)

Det funker her óg, for mannen sin den. Men han bruker ulltråd. Er det vi har hørt funker... Går det med hvilken dom helst tråd??

Jeg tar 3-6 kapsler (anbefalt døgndose) med Magnesium og Kalsium-miks :)
Hjelper stort sett alltid, men jeg er veldig plaget.

Skal prøve tråd! Skal den sitte etter eller løst?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Funker det med tråd da? :P Hvordan skal den sitter? Litt stramt eller løst? Skader jo ikke og prøve det :)

♡Termin 15 juli♡

En banan og/eller havregryn til kveldsmat. Magnesium og b-vitaminer får du inn i masse vis da;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Funker det med tråd da? :P Hvordan skal den sitter? Litt stramt eller løst? Skader jo ikke og prøve det :)

♡Termin 15 juli♡
Det ligger nok mye i psyken tenker jeg.
Men her har det funket hver gang :)
Knytter sån passe stramt, ikke sånn at du får merke på foten etterpå ;)

Jeg har vært kjempeplaget med urolige bein i flere måneder nå, og har prøvd alt fra magnesium til ulltråd, men INGENTING har funket! Så tok di på en kontroll og målte Hb på meg, den var på 8,3 (litt lavt) , så måtte starte med jerntabletter. Nå, 2 uker etter er jeg helt fin, di urolige bena begynte å bli rolige allerede etter di første dagene med jern tabletter. så det er nok noe du manglerenheten magnesium eller jern....

Back
Topp