Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hmmm...jeg har hatt det mye de siste 6 ukene og det er jo alltid om natta....støttestrømper fungerte ikke noe særlig..æsj...er det ikke det så er det bekkenet eller halsbrann...[:@]
Kjerringråd er en (rød) ulltråd rundt ankelene. Pepeprmynte-spray skal vist også være bra. har ikke prøvd noe av det enda jeg..
Magnesium tar du jo allerede.
Hos meg så kommer uroligheten i bena fra bekkenet. Sirkulasjonen blir dårlig ned i bena. Også kan leddbåndene som løsner når bekkenet vider seg ut, ligge å presse på muskler. Musklene må gjøre nye bevegelser somd et ikke e rvant til og da verker det.
Musklene kan så presse på isjas-nervene og derfor verker det ned i bena. Hos meg så verker det og det føles som om bena er evig støle.
Det hjelper litt med akupunktur og massasje hos en bekken-fysioterapaut.
Jeg sliter veldig med urolige bein,og sverger til Vene Balsam, om man får kjøpt på helsekost-butikker. Smører legger og knær, og etter 20 min ca, så er det borte, og jeg får sove søtt! ;) Evt sittet rolig og kosa meg i sofaen! ;)
Jepp, restless legs her også. Jeg dusjer leggene i kaldt vann før jeg legger meg og går til det gir seg om dagen. Er ikke like ille som sist. Da tok jeg frem Gravid-pilla mi igjen og det ga seg på to dager