Urolige bein?

Twin82

Betatt av forumet
Noen som sliter med urolige bein??
Kan ikke huske sist jeg sov en natt igjennom...eller sov en natt i det hele tatt.[:@]

Har fått tips om Magnesium, og det hjelper bittelitt.

Ellers noen tips??

Ja, det kommer innimellom. Heldigvis gir det seg stort sett etter en liten stund.
Men noen netter er jævlige for å si det sånn [8D]

Jeg hadde det masse i begynnelsen av svangerskapet, nå kommer det bare innimellom,men støttestrømper funker.. [:)]

hmmm...jeg har hatt det mye de siste 6 ukene og det er jo alltid om natta....støttestrømper fungerte ikke noe særlig..æsj...er det ikke det så er det bekkenet eller halsbrann...[:@]

Takk for tipset...det skal jeg teste!!
Har en kjempesnill samboer som helt sikkert hjelper meg[;)]

Urolige ben ja... det kjenenr jeg til..

Kjerringråd er en (rød) ulltråd rundt ankelene. Pepeprmynte-spray skal vist også være bra. har ikke prøvd noe av det enda jeg..

Magnesium tar du jo allerede.

Hos meg så kommer uroligheten i bena fra bekkenet. Sirkulasjonen blir dårlig ned i bena. Også kan leddbåndene som løsner når bekkenet vider seg ut, ligge å presse på muskler. Musklene må gjøre nye bevegelser somd et ikke e rvant til og da verker det.
Musklene kan så presse på isjas-nervene og derfor verker det ned i bena. Hos meg så verker det og det føles som om bena er evig støle.

Det hjelper litt med akupunktur og massasje hos en bekken-fysioterapaut.

Jeg sliter veldig med urolige bein,og sverger til Vene Balsam, om man får kjøpt på helsekost-butikker. Smører legger og knær, og etter 20 min ca, så er det borte, og jeg får sove søtt! ;) Evt sittet rolig og kosa meg i sofaen! ;)

Det har jeg også fått. Begynte vel i uke 25. Har også tatt magnesium og synes det har hjulpet litt. Ellers tar jeg også imot alle gode tipis...

Jepp, restless legs her også. Jeg dusjer leggene i kaldt vann før jeg legger meg og går til det gir seg om dagen. Er ikke like ille som sist. Da tok jeg frem Gravid-pilla mi igjen og det ga seg på to dager

Ikke akkurat noe fremmed fenomen her i gården heller, men det hjelper med litt legg-massasje fra mannen!!

Back
Topp