Urolige barn på kvelden?!

Sånn har det vært her og. Var ei venninne som sa dette med melka til meg så jeg ble klar over det. Men vært rolig to kvelder igjen nå hvor hun har sovnet etter måltidet ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

De foreslår at man skal strikke samtidig som man ammer. Jeg har kun en ledig arm når jeg ammer :P

Jeg har ammepute, men da vi kom hjem var hun for liten for den. Nå har jeg litt effekt av den, men må fremdeles ha en arm under henne for å nå opp til puppen ;)

Dette husker jeg fra sist og minsten her er akkurat lik broren sånn! Spiser hele kvelden, men så sover han til gjengjeld hele natta, så det er jo utrolig kjekt. Så greit å ha samboeren hjemme som kan servere vann og mat, men etterhvert lærte jeg å gå og stå og gjøre andre ting mens jeg ammet :P men tenkte å prøve å amme i bæresjalet da, må jo være utrolig praktisk!

Sånn har vi hatt det her de siste dagene, og det drøyer ofte utover natten. Klokken blir liksom 04 før han sover ca 3 timer mellom måltidene :-/

Håper iallefall det kommer seg før han er 3-4 måneder :-p

Merker at hun er mer urolig om kvelden. Skal liksom ha hver pupp både en og to ganger. Vi får bare holde ut :) Heldigvis sover hun i ca 4 timer når hun først sovner da.

Dette husker jeg fra sist og minsten her er akkurat lik broren sånn! Spiser hele kvelden, men så sover han til gjengjeld hele natta, så det er jo utrolig kjekt. Så greit å ha samboeren hjemme som kan servere vann og mat, men etterhvert lærte jeg å gå og stå og gjøre andre ting mens jeg ammet :P men tenkte å prøve å amme i bæresjalet da, må jo være utrolig praktisk!
Å, sover hele natta! Det hørtes luksus ut. Her er det mat hver tredje time grunnet lav fødselsvekt. Gleder meg til det går 4-5 timer mellom måltidene ;)

Å, sover hele natta! Det hørtes luksus ut. Her er det mat hver tredje time grunnet lav fødselsvekt. Gleder meg til det går 4-5 timer mellom måltidene ;)

Han spiste ikke første 2 nettene, i natt spiste han to ganger altså, men han sov igjennom det liksom, ingen gråting:-) og siden han ligger ved siden av meg trenger jeg jo bare å vippe ut puppen og sove videre :-P

Han spiste ikke første 2 nettene, i natt spiste han to ganger altså, men han sov igjennom det liksom, ingen gråting:-) og siden han ligger ved siden av meg trenger jeg jo bare å vippe ut puppen og sove videre :-P
Det hørtes lettvint ut ;) Min klarer ikke ta puppen skikkelig så vi bruker skjold. Også klarer jeg ikke amme liggende. Så jeg står opp og sitter oppe i en stol og ammer. Også driver hun jo på i ratt 40-50 min da. Kan være litt kjipt på natta, men men... Hjelper vel på når hun blir litt større

Det hørtes lettvint ut ;) Min klarer ikke ta puppen skikkelig så vi bruker skjold. Også klarer jeg ikke amme liggende. Så jeg står opp og sitter oppe i en stol og ammer. Også driver hun jo på i ratt 40-50 min da. Kan være litt kjipt på natta, men men... Hjelper vel på når hun blir litt større

Det skjønner jeg er slitsomt! Amme liggende er det jeg får best til, da flommer melka og jeg slapper helt av! Har vondt i ryggen også så synes det blir så slitsomt når jeg sitter. Også så deilig å trekke seg tilbake på soverommet så
Får jeg amme i fred:) Skjold brukte jeg også noen dager sist, heldigvis kunne jeg slutte ganske fort, blir liksom litt ekstra styr! Satser på dere også slipper snart :)

Dere som ammer liggende om natta; må dere ikke opp for å rape babyen? Min jente på,3 uker kan sovne på puppen,men våkner etter en halvtime og kaver fælt, da må hun rape og styre i flere timer ,og nekter å bli lagt ned igjen ...

Dere som ammer liggende om natta; må dere ikke opp for å rape babyen? Min jente på,3 uker kan sovne på puppen,men våkner etter en halvtime og kaver fælt, da må hun rape og styre i flere timer ,og nekter å bli lagt ned igjen ...
Ja den rapinga er litt slitsom for da våkner hun ofte..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Junior raper så godt som aldri. Han slipper det ut som fis isteden så er ikke alltid han får tilbudet om å rape om natta.

Jeg får ikke til noe rap på natta..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her raper hun mens hun spiser :p også promper hun en del ;)

<3 lille spire <3

Back
Topp