Urolig

K7583

Betatt av forumet
Septemberbarna 2019
Min datter på 8 uker har vært verdens roligste. Men de siste dagene har hun vært våken mest noen time før/etter midnatt og vil bare gråte. Ikke sånn hysterisk men sånn roping etter oppmerksomhet. Hun sitter å gaper men blir bare urolig ved amming som hun ofte blir ved luft i magen. Men hun kan gulpe, rape, fjerte, etc men fortsatt urolig. Hun har navlebrokk og har de siste dagene opplevd at det blir rumle lyder fra navlen når man trykker på den. Vet ikke om det er noe sammenheng. Men hun slokner i allefall etterhvert. Ofte i 3 tiden. Etterpå sover hun godt. Ammer som normalt hver 2-3 time. Og dagen fortsetter med mye søvn og rolig dag frem til 23 sirka. Noen forslag til hva som gjør henne så urolig?
 
Min datter på 8 uker har vært verdens roligste. Men de siste dagene har hun vært våken mest noen time før/etter midnatt og vil bare gråte. Ikke sånn hysterisk men sånn roping etter oppmerksomhet. Hun sitter å gaper men blir bare urolig ved amming som hun ofte blir ved luft i magen. Men hun kan gulpe, rape, fjerte, etc men fortsatt urolig. Hun har navlebrokk og har de siste dagene opplevd at det blir rumle lyder fra navlen når man trykker på den. Vet ikke om det er noe sammenheng. Men hun slokner i allefall etterhvert. Ofte i 3 tiden. Etterpå sover hun godt. Ammer som normalt hver 2-3 time. Og dagen fortsetter med mye søvn og rolig dag frem til 23 sirka. Noen forslag til hva som gjør henne så urolig?

Slenger bare ut litt som det kanskje eller kanskje ikke er :) Kan det være utviklingstrinn? Kveldsuro? Har hun favorittside? Spenninger eller låsninger? (det kan komme etter en tids også, men trenger ikke være det), får hun bæsje i tillegg til rap og promp? Har du prøvd å holde henne som en frosk for å hjelpe mer luft/bæsj ut? Det fungerer best om de får henge i løse lufta uten bleia, feks over do eller vask :) legger ved en artikkel ifall du synes det er verdt et forsøk.
https://blibleiefri.no/2018/05/07/babypotting-som-kur-mot-kolikk/

Og har du forsøkt bæresjal eller sele?
 
Jeg ville tatt en tur til helsestasjonen for å høre. Sikkert ikke noe farlig, synes også det høres ut som kveldsuro, men det er jo greit å være på den sikre siden. Lykke til!
 
Back
Topp