Urolig?!

Linnsi86

Glad i forumet
Er deres skjønne små urolig om kvelden? Min jente er 3 uker og kaver fra ca 18-19 tiden til 23-24.. Finner ikke roen og kjemper mot mat og smokk.. Så poff.. Sovner hun og slapper helt av.. Virker ikke som vond mage.. Hun finner liksom bare ikke roen... Hva med dere?

Ja lille er sånn, og de to andre har vært sånn. Er nokså vanlig med kveldsuro, plutselig så går det over☺️

Her er han urolig tiiidlig på kvelden. Kan starte fra 16 tiden. Og så holder han det gående til bortimot 20/21. Da sovner han noen timer.

Vi har vært gjennom noen sånne runder vi og, gitt seg nå da.. Hun er fem uker nå. :-)

Samme her, gutt på 2 uker som blir urolig i 18-19 tiden og kaver i et par timer før han finner roen etter et par runder amming. Har lurt på om det er noe jeg har spist, og tenkt på magevondt, men virker jo som flere har det sånn på kvelden :)

Her er lille veldig urolig på kvelden.. Vil bare ligge med puppen hele tiden, skriker om vi ikke går rundt med han... Roer seg i 23-24 tiden..

Mellom 17 og 19 er det mye kaving og "sutring"...
hun legger seg ca 19.30, så etter det roer hun seg fint!

Her er det mest kaving mellom kl 06-15 også roer det seg på ettermiddag og kveld.

Da har vi ny runde med uro her!! 6 uker nå.. Hatt det sånn i to dager nå.

Vår ble sånn denne uken.. Etter 1800 er det umulig å få han til å sove. Er vi heldige sovner han mellom 22-23. 5 uker gammel. Veldig urolig mage.. Får så vondt av han :(

Har hatt enkelte kvelder før helgen der hun kavet og har vært urolig på kvelden. Men det har ikke vært så ille, så skal ikke klage:)
Var 5 uker på torsdag:)

Hatt to kvelder med uro og kaving - kun amming som gjelder. Men da også mer luft i magen og gulp. Evig runddans. Og nå har det vært sånn i hele dag også.. Fordelen med kvelden var at hun hadde en lang soveøkt på 4-4,5 time etterpå :-)

Min søster hadde en slik baby, gråt fast fra 16 tiden - 20.. Hun gikk til kiropraktor for en ørliten justering samt kledde henne naken, hun roet seg så fort hun lå med rumpa bar :)
Lykke til!

Back
Topp