urolig ved brystet

MNJ

Elsker forumet
dattteren min er nå 4,5 mnd. jeg fullammet henne fram til 4 mnd, da begynte jeg å gi henne grøt på kvelden fordi hun hadde så liten vektøkning + var så urolig ved brystet på kvelden.

den siste uka sånn ca, har hun vært kjempeurolig ved hvert eneste ammingspass! hun blir sint, gråter, slipper brystet hele tiden, og det hele blir bare et eneste STRESS! jeg har prøvd å bytte side, men ingenting hjelper. jeg ser jo at det kommer melk, så jeg skjønner ikke helt problemet.
er det at det ikke kommer fort nok? minker det på mengden?
trenger hun mer fastføde? NOEN SOM VET?? hadde blitt VELDIG takknemlig for svar, for dette er ganske frustrerende for oss alle.

hun har begynt å få tenner, den første tanna dukka opp i går - kommet ordentlig opp liksom. har det noe med det å gjøre kanskje?

hva skal jeg gjøre???

ORIGINAL: stjernemor80

Hun er jo ganske stor, så det kan jo være at hun blir utålmodig ved brystet, at hun rett og slett syns melka kommer for seint ut.Kanskje du kunne prøvd å pumpe deg og gi henne på flaske. det kan være hun roer seg litt mer da.

Har du prøvd å amme i et mørkt og stille rom? Hun er kanskje for opptatt av det som skjer rundt henne og har ikke "tid" til amming. Det var slik vi slutta. AK hadde ikke tid mer[;)]

LYKKE TIL!!!

takk for svar! kanskje jeg får prøve pumping og flaske...[:)]

Sånn er jenta mi og, på 5 mnd. vet ikke hva det kommer av men virker som at det kommer melk  "for sakte" liksom.. Noe sånt!!

Back
Topp