Urolig på natten?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Lillemannen her sover så urolig. Han kan sove hele natten i strekk, men han er jo både over og under dynen, i fotenden og oppe i senga, på rygg, mage og alle fire i løpet av natten. Ser helt vilt ut. Vet aldri hvor jeg finner han når jeg titter innom :p

Noen andre som er aktive på natten? :p



Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jau! Jeg bruker å si at mine er ikke engang rolige når de sover. :p
 
Her er hun oooooveralt. Drømmer, snakker og styrer i søvne :D
 
Her er hun oooooveralt. Drømmer, snakker og styrer i søvne :D
Så godt du nevnte det me snakking i søvne, her tuster nemlig mini veldig til tider. Hun små klynker/sutrer/griner(aaaner ikke å jeg ska kalle det),å har lurt på om det er vanlig hehe. Men er godt å se flere driver me litt av hvert på natta :p

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
 
Når min tilslutt sovner så søve han helt likt hele natten:p eneste gangen han beveger seg er når det gnirker i døren, vi hoster etc. .. rolig kar her;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Men i natt gnisset mini tenner.. :confused::eek: De fem han har iallefall. Hørtes ikke behagelig ut :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Men i natt gnisset mini tenner.. :confused::eek: De fem han har iallefall. Hørtes ikke behagelig ut :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her gnisses det tenner både natt og dag...kan bli litt småsprø av den lyden :p

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Min også gnisser tenner, men er for det meste når han spiser.
Noen som hvet om det er domt at dem gjør det? Noe vi skal gjøre for å få dem til å slutte, eller gjør det ikke no

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
 
Min også gnisser tenner, men er for det meste når han spiser.
Noen som hvet om det er domt at dem gjør det? Noe vi skal gjøre for å få dem til å slutte, eller gjør det ikke no

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Lurer på det samme ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Min også gnisser tenner, men er for det meste når han spiser.
Noen som hvet om det er domt at dem gjør det? Noe vi skal gjøre for å få dem til å slutte, eller gjør det ikke no

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
Lurer på det samme ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Tviler på at det er noe å gjøre med. Tror tannlegene kan se det etterhvert om det blir gjort ofte. Kan vel resultere i pittelitt slitasje i voksen alder kanskje. Ikke vet jeg. Men storesøster gnisser tenner hver natt. Noe så voldsomt også. Får frysninger av å høre på :confused:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp