Urolig på natta

Trulte74

Forumet er livet
Mina har begynt å bli VELDIG urolig på natta. Finner henne overalt i senga, og snurrer seg rundt på mage hele tiden. Problemet er at hun våkner selv av det, noe som betyr mindre søvn på mor...

Før i gamle dager ble vi jo bundet fast i senga, nå skjønner jeg hvorfor[:D] Noen som bruker babysafe (eller hva det heter)?

Aldri brukt det nei...
Her har barna gjerne kun rulla til en side i sengen,så har lagt et sammenrulla teppe langs med de- sånn at de ikke har fått rulla over...

Kanskje det er sola?? [:)][;)]

Neida.. her bruker vi safe pga akkurat den gymnastikken der, og det funker kjempebra for oss. Håvard sover mye bedre på natten etter han fikk den!

Jeg er så heldig at lillegutt her sover veldig fint og rolig! Han våkner som regel aldri på natta!

Jeg er så heldig at lillegutt her sover veldig fint og rolig! Han våkner som regel aldri på natta!

Er like heldige her...han sover i omtrent akkurat samme stillingen hele natta! [;)]
I alle fall frem til 3, da er det litt pupp!

Bare vi hadde detta temaet oppe her i går så begynte lillemor her å tulle i kveld...[8|]
Men høres ut til at ho har sovna nå da...[:)]

ORIGINAL: Star83

Bare vi hadde detta temaet oppe her i går så begynte lillemor her å tulle i kveld...[8|]
Men høres ut til at ho har sovna nå da...[:)]

Holdt på å bli gærn i går kveld hver halvtime våkna ho fordi ho lå trødd i et hjørne eller plutselig var på mage. Ser ut til denne kvelden blir lik....

Håper din lillemor bare har en "en-nattsting" [:D] 

Tok kort prosess jeg da...Ho har teppe i kanten på ene siden av senga,så la ho intil der og dyna godt under på andre sia...
Så da ble det ikke mye mer rulling...[;)]

Må nok kjøpe det til vinteren her i hus hvis hu ikke blir roligere.
Sparker bare av seg dyna og kan bli kalt for henne til vinteren.

ORIGINAL: snusken

Samme her - hender enkelte ganger at jeg finner han litt lenger oppe eller nede i senga, men han våkner ikke noe av det..

Back
Topp