Urolig på kvelden

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Flere som sliter med å få babyen til å ta pupp på kvelden? Her er hun tydelig sulten - søker og smatter osv. Men hun tar ikke puppen. Innimellom suger hun og drikker som bare det, men plutselig slipper taket og jeg får henne ikke til å ta tak igjen. I kveld pumpet jeg og ga i kopp (nekter flaske også). Det ble mest "tvangsforing" mens hun hylte, men hun sutta litt av det i seg også. Så fort hun fikk litt i magen kom lufta ut i andre enden. Og så sovnet hun - både luftfri og ikke minst ikke sulten lenger :) verdt å prøve?

Sent from my iPhone using BV Forum

Våknet igjen nå og helt rolig og tok puppen og sovnet igjen :)

Jørgen kan være litt slik hvis han jobber med å få ut luft, tar en pause og masserer og jobber litt med å få ut lufta så roer han seg :)

Jørgen 12.02.14 <3

Jørgen kan være litt slik hvis han jobber med å få ut luft, tar en pause og masserer og jobber litt med å få ut lufta så roer han seg :)

Jørgen 12.02.14 <3
Åssen masserer du? Guttungen her også har så vondt i magen, og jeg aner ikke hva jeg spiser som gir han så vondt. Men eneste jeg vet er at det blir ikkenoe søvn på meg om nettene, så hadde vært fint å prøve massasje :) gnir du bare på magen? Eller gjør du noe spesielt?

Åssen masserer du? Guttungen her også har så vondt i magen, og jeg aner ikke hva jeg spiser som gir han så vondt. Men eneste jeg vet er at det blir ikkenoe søvn på meg om nettene, så hadde vært fint å prøve massasje :) gnir du bare på magen? Eller gjør du noe spesielt?

Lager sirkler med flat hånd på magen, start nede ved høyre lyske og masser i samme retning som klokken, så bøyer jeg føttene hans opp mot magen og holder noen sekunder. Da presser han som bare det og som regel kommee det noen brakere også :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi har samme problemet med vesla nesten hver kveld :( det begynner rund kl17 og er slik til kl 21.. Håper det vil gå over snart og blir bedre med alderen.. Jeg bør bruke litt tid på eldstemannen om ettermiddagen, men har kun tid til henne for pappa klarer ikke å roe henne når hun er så vanskelig :((

Resten av dagen og om natta er hun rolig og glad :)

Back
Topp