Urolig om natten

CB89

Forelsket i forumet
Januar 2017
Han her snur seg fra rygg til mage om natten; våkner og jeg må inn å snu han igjen.. så snur han seg å våkner igjen.. noen ganger så sovner han da når han har snudd seg på magen, men han er ikke helt 100% på å snu seg fra mage til rygg enda så jeg snur han med en gang tilbake til rygg..
men det begynner å bli slitsomt å hele tiden løpe inn/Stå opp med en gang han snur seg.

Noen som har noen tips til en som sover urolig? Er det noen som bare lar barnet sove videre på magen? [emoji848]
 
Tror det skal være helt greit å la dem sove videre om de har snudd seg over til magen selv :) vi har i alle fall gjort det. Men vi har også problemet med at han ofte våkner når han snur seg til magen. Kjempeproblem i innsovningsfasen :(
 
Han har sover helst på magen hele natten. Han sover kun om han ligger på magen. Snur seg dog uten problemer alle veier både i våken og sovende tilstand
 
Han har sover helst på magen hele natten. Han sover kun om han ligger på magen. Snur seg dog uten problemer alle veier både i våken og sovende tilstand
Samme her. Har omtrent bare sovet på magen siden han først klarte å snu seg skikkelig.
 
Min sover også på magen med mindre han sovner i det jeg legger han i senga.

Har bare latt han sove på magen, han snur seg alle veger da, men lot han ligge tidligere også.
Vart for travelt å skulle stå opp for å snu han hele tiden..
 
Jeg lar han bare sove på magen. Legger han på rygg, men han legger seg alltid over på siden eller på magen selv
 
Jeg har kjøpt en Aeromoov overmadrass for at jeg skal sove litt bedre når han ligger faceplant ned i madrassen [emoji85] Han er nemlig ikke støv på å snu seg tilbake i søvne. En periode hjalp det at han sov i nest med ting pakket rundt så det ble trangt, men nå flipper han rundt, heiser seg opp og styrer verre. Vil helst ikke at han skal sove på magen, så jeg snur ofte.
 
Min sover best i "skytterstilling", så jeg lar han bare ligge. Ga opp å snu han hver gang, for det tok 10 sekunder og så var han på magen igjen [emoji849] Må inn et par ganger på natta for å snu han, men da er det fordi han sutrer/smågråter fordi han er for trøtt (virker det som?) til å klare å snu seg på rygg igjen selv.
 
Samme her. Har omtrent bare sovet på magen siden han først klarte å snu seg skikkelig.
Min og , vil bare ligge på magen nå . Også når våken hvis slapper av liker å ligge på magen . Og vi som slita såååå i starten for at hun skal ligge 2 sek på Magen haha
 
Min sover best i "skytterstilling", så jeg lar han bare ligge. Ga opp å snu han hver gang, for det tok 10 sekunder og så var han på magen igjen [emoji849] Må inn et par ganger på natta for å snu han, men da er det fordi han sutrer/smågråter fordi han er for trøtt (virker det som?) til å klare å snu seg på rygg igjen selv.
Det var igrunn en god beskrivelse av spvestillingen her og
 
Viss du føler deg usikker så kan du jo høre med HS om råd :)
 
Back
Topp