Lele90
Betatt av forumet
Ja, nå har vi kommet i den perioden hvor natten ikke lenger soves helt igjennom. Hun har ikke holdt på slik lenge, 4 dager ca, men det er utrooolig slitsomt. Hun har sover natten gjennom helt siden hun var 5 mnd, så har vært ganske heldig sånn sett, men nå våkner hun mange ganger for natten, skriker litt, styrer på og ruller seg rundt på magen, hun liker å sove på magen, så hender hun ruller seg rundt på magen for så å sovne, men så våkner hun igjen etter en liten stund og er virkelig missfornøyd. Jeg snur henne rundt og gir smokk å hun sovner som regel ganske fort igjen, men er ikke lange stunden man får såve før hun våkner igjen. Hun er tydelig utilpass, men også utrolig trøtt.
Jeg tenker att det kanskje kan være tenner på gang, da jeg har hørt at de kan bli urolige når de kommer. Flere som har det slik? Eller noen som har tips til hva vi kan gjøre for å få en god natt søvn igjen? :)
Jeg tenker att det kanskje kan være tenner på gang, da jeg har hørt at de kan bli urolige når de kommer. Flere som har det slik? Eller noen som har tips til hva vi kan gjøre for å få en god natt søvn igjen? :)