Urolig om natta.

Lele90

Betatt av forumet
Ja, nå har vi kommet i den perioden hvor natten ikke lenger soves helt igjennom. Hun har ikke holdt på slik lenge, 4 dager ca, men det er utrooolig slitsomt. Hun har sover natten gjennom helt siden hun var 5 mnd, så har vært ganske heldig sånn sett, men nå våkner hun mange ganger for natten, skriker litt, styrer på og ruller seg rundt på magen, hun liker å sove på magen, så hender hun ruller seg rundt på magen for så å sovne, men så våkner hun igjen etter en liten stund og er virkelig missfornøyd. Jeg snur henne rundt og gir smokk å hun sovner som regel ganske fort igjen, men er ikke lange stunden man får såve før hun våkner igjen. Hun er tydelig utilpass, men også utrolig trøtt.

Jeg tenker att det kanskje kan være tenner på gang, da jeg har hørt at de kan bli urolige når de kommer. Flere som har det slik? Eller noen som har tips til hva vi kan gjøre for å få en god natt søvn igjen? :)

sliter med akuratt det samme nå om dagen, det er nok tenner som er på gang ja. her har han fått en tann og den andre er påvei opp så er noen grusomme netter for tiden. men det gir seg sånn plutselig det er det eneste jeg kan trøste med :) det går over like fort som det kommer :p men det finnes noe på apoteket som hemmer tannkjøttet. husker ikke hva det heter men det skal hjelpe :)

Vi har det akkurat likt, og har hatt det sånn i flere uker:( Skikkelig slitsomt. Gutten vår har sjeldent sovet fra kveld til morgen, for han har pleid å få mat i 3-4 tida. Men nå er han våken sikkert hver 2.time. Skikkelig utilpass og vrir seg og klynker og styrer på. Han har fått to tenner nede da, og gommene hans er skikkelig klumpete, og han har tydelig vondt, så er nok flere på vei. Så jeg bare gleder meg til vi er ferdige med dette styret:) Stakkar liten. Vi har prøvd med dentinox, men føler ikke det har hjulpet noe særlig da..

Åhhh, gått å høre att det ikke er bare vi som har det slik.. :P Har ikke kommet noen tenner her enda, men vi venter spent nå da.. :) Det kom ganske plutselig her også, ei natt begynnte hun og siden da har hun holdt på.. :/

Back
Topp