Urolig og amper

Starbucks

Forumet er livet
Hei jenter. Jeg lurer på om det er flere av dere som føler dette rundt hele denne prosessen?

Gikk på Pergotime for 1 år siden, så det er ikke det som henger igjen, og begynte å stikke i dag. Men de siste 2-3 mnd har jeg følt meg sliten og lei meg hele tiden. Kan plutselig begynne å gråte, og jeg kjenner at jeg ikke har noe særlig tålmodighet på jobben om noe blir vanskelig eller om rutinene endres.

Føles ut som om jeg går med konstant høy puls og har blitt verdens største bitch...beklager valg av ord. Noen fler som kjenner seg igjen? Noen tips?

Blir også veldig fort stresset og føler jeg mister kontrollen på ting...

Kjenner meg igjen i det ja, særlig i oppstarten av forsøk.. Det tar på både kropp og sjel denne prosessen

Takk gud for at noen svarte og kunne kjenne seg igjen. Haha:) Føles som om jeg er i ferd med å bli gal. At jeg en dag kommer til å eksplodere i alle mulige følelser...

Signerer denne!! ;-)

Signerer nok også, blir spesielt uttalt syklusen før oppstart :(

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Kjenner meg også veldig igjen dessverre. Det er tøft å gå gjennom forsøk, og det er vanskelig å holde humøret oppe hele tiden. Godt vi kan blåse ut litt her inne!

Siden november 2013 har jeg hatt ett fersk forsøk og ett fryseforsøk, og siden første dag med nesespray i november har jeg ikke følt meg som meg selv. jeg er sliten og lei alt, lite energi generelt. Jeg har egentlig ikke trodd dette har påvirket meg så mye som det faktisk gjør.. får satse på at det ender positivt tilslutt og jeg blir "normal" igjen:-P Det tærer på psykisk og fysisk, desverre. Men lykke til ;-)

Har faktisk begynt å tro at det ER Pergotimen som henger igjen. Blitt en sånn skikkelig sutrekjerring som gråter av alt. Hehe

Back
Topp