urolig nattesøvn

[trultemor]

Elsker forumet
Jeg ble bråvekt ca 1 gang per time i natt av at lille knerten satte i å hyle/gråte. Jeg trodde han var sulten så jeg dro frem puppen, men nei da, de aller fleste gangene skulle han bare sove. Inn med smokken og han var borte igjen. Hva er dette da? I dag tidlig så bare hyyyyylte han og det tok en stund for meg å roe han ned. Aldri vært sånn før. Var ikke sulten.

Vi har jo begynt littegranne med grøt, men det er jo ikke mye han får og han får det jo på dagtid, rundt klokka 12, så det burde da ikke ha noe å si på natta på den måten?!?

Han sov urolig natt til i går også. Eller, han sover jo greit, bare at han hyler ca en gang i timen.

Noen flere som har opplevd dette? Til info sov han i senga mi

ORIGINAL: Solvit

Mageknip? drømmer? lyst om natta?

Jeg tenkte mageknip, men det eneste han har fått utenom pupp er bittelitt grøt midt på dagen. Kan vel ikke få vondt i magen om natta så lenge etter? Over 12 timer etter?

Drømmer kan det være.

Vi har lystette rullegardiner, så det er mørkt som i graven der inne så det er nok ikke lys som er problemet.

Men det kan jo som sagt være drømmer. Han har plutselig begynt å drømme han da altså. Han har ikke oppført seg sånn på natta før.

ORIGINAL: Frøydis26

Jeg tenkte mageknip, men det eneste han har fått utenom pupp er bittelitt grøt midt på dagen. Kan vel ikke få vondt i magen om natta så lenge etter? Over 12 timer etter?

Drømmer kan det være.

Vi har lystette rullegardiner, så det er mørkt som i graven der inne så det er nok ikke lys som er problemet.

Men det kan jo som sagt være drømmer. Han har plutselig begynt å drømme han da altså. Han har ikke oppført seg sånn på natta før.

Han kan få mageknip av "puppen"(morsmelk). Det kommer jo ann på hva du har spist. Kanksje du har spist noe han ikke er vant med og fått mageknip av det.

Nei, har tenkt å det, og jeg spiste ikken oe annet i går enn det jeg pleier å spise. Ikke noe utenom det vanlige. Spagetti til middag. Drakk bare saft. Brødskive med salami og ost.. Det var derfor jeg tenkte på grøten, siden han fikk større posjon i går enn han har pleid. Men allikevel over 12 timer før han begynte å våkne med et hyl.

Drømmer kan det være.

Han kan få mageknip av "puppen"(morsmelk). Det kommer jo ann på hva du har spist. Kanksje du har spist noe han ikke er vant med og fått mageknip av det.

Nei, har tenkt å det, og jeg spiste ikken oe annet i går enn det jeg pleier å spise. Ikke noe utenom det vanlige. Spagetti til middag. Drakk bare saft. Brødskive med salami og ost.. Det var derfor jeg tenkte på grøten, siden han fikk større posjon i går enn han har pleid. Men allikevel over 12 timer før han begynte å våkne med et hyl.

Ikke godt å si egentlig. Kan jo være at han skvatt av ett eller annet også. Kanskje ei flue som kilte han i ansikte. som sagt ikke godt å si.

Jeg tenkte på at jeg kanskje hadde kommet borti han i søvne, men dette her har aldri skjedd før og han ligger mye i senga mi. Dessuten var det jo også relativt ofte natta igjennom. Vel vel.. får se åssen det går neste natt. Prøve å ha han i sin egen seng kanskje, er jo bare latskap at jeg ikke gidder bære han tilbake etter amming. [8|] Nå har han akkurat sovet lur på 3 timer, og det er rekord-lenge.

Sarah er også urolig på natta, våkner av og til med et brøl he he
Da er det bare inn med smokken også sovner hun videre. Hun har begynt å bli veldig kresen på sovestilling, skal helst sovne på siden med fjeset helt inn i sprinkel beskytteren. Så jeg tror tulla mi våkner fordi hun ikke har "riktig" sovestilling og er kjempe fornærmet [:D]

prøvde kosebamse, men den bare vifter hun rundt med , så ikke noen vits he he [:D]

Back
Topp