Urolig natt

ivfmamma

Elsker forumet
Maiblomstene 2016
Hei! Jenta vår gråter aldri på natta. Men de siste to nettene våkner hun med en sår trøtt og gråt. Første natta sovner hun fort igjen med trøst og pupp. I natt tok det 1t av og på med uroligheten før hun sovnet igjen.

Noen av dere som opplever det samme? Er det tenner, utviklingssprang?

Don't worry, mama! Dette er helt normalt nå. De krever mer oppmerksomhet, og sover mindre og dårligere. Jeg lastet ned en superfin app når storebror var liten (the wonder weeks), her kan du følge med på tegn, utvikling etc ifht alder på bebis. :) Moro å se at det stemmer så utrolig godt med hva bebis kan gjøre av ulike ting, og humør. ☺️

Mye uro på natt her også! Går rett fra søvn til full krise 1-2 ganger hver natt (mellom alle ammingene)
Appen som nevnt over "the Wonder weeks" er helt genial, roet mamma hjertet et par ganger :-P ;-)

Joda, regnet med at det var normalt. Lurte bare på om vi var flere her i maigruppa som var inni denne perioden ☺️

Idag ble hun såååå sinna fordi hun nesten greide å rulle på magen. Så da jeg hjalp henne med et puff i rumpa var hun storfornøyd!

Igår fikk hun vaksine også. Så mye som spiller inn. Vært veldig kosete og trøtt idag. Glad jeg har bæresjal.?

Forbereder med på et par uker med urolige netter.

Mye uro på natt her også! Går rett fra søvn til full krise 1-2 ganger hver natt (mellom alle ammingene)
Appen som nevnt over "the Wonder weeks" er helt genial, roet mamma hjertet et par ganger :-P ;-)

Spennende egentlig hvordan så forskjellige babyer i hele verden har så mye til felles vedr utvikling.

Er det snakk om den appen som koster 22kr på AppStore? Veeeldig sjeldent jeg bruker penger på apper men hvis den er så bra så må jeg jo sjekke den ut:p her har vi alltid fått 'symptomer' på utviklingssprangene en uke eller to før forventet, så det blir jo spennende å se om vi også får en periode nå med dårlig søvn!

Er det snakk om den appen som koster 22kr på AppStore? Veeeldig sjeldent jeg bruker penger på apper men hvis den er så bra så må jeg jo sjekke den ut:p her har vi alltid fått 'symptomer' på utviklingssprangene en uke eller to før forventet, så det blir jo spennende å se om vi også får en periode nå med dårlig søvn!
Det kan stemme det! :-)

Akkurat samme her. Hun har sovet igjennom natten frem til nå. Hun våkner 2-4 ganger hver natt og gjort det i 8 netter nå. Satser på det bare er en periode.

Min også holder på litt sånn nå. Mye mer styr på natten nå, uten at det er det vanlige (det vanlige: luft i magen eller sulten.)

(Og den app'en finnes på dansk også, for de som foretrekker det fremfor engelsk: vidunderlige uger. Koster 22 kr ja. :) )

Back
Topp