Urolig mage...

Lykkeliten85

Betatt av forumet
har sprunget på do flere ganger i dag...
Og har litt vondt i magen. Er 35+1 i dag.
Hadde også litt murring tidligere.
Og tar meg i at jeg håper det er tegn på at noe er i gang :joyful:

Selv om jeg egentlig vet jeg kommer til å gå lenge enda....
Er så lei!
Klamrer meg til alle tegn :p
(Første kom 2 uker før, og 2. 9 dager over..)

Har også sagt at jeg vil gå til termin pga permisjonen. Men nå kan han bare komme ;)

Min mage er veldig opp og ned.... det har den vært under hele graviditeten. Ene dagen kan det være små harde kuler som nesten ikke kommer ut og neste dag så har man diare... :(
Men de sier jo at man gjerne tømmer seg til fødsel da, så kanskje er det noe på gang?? ;)

Min mage er veldig opp og ned.... det har den vært under hele graviditeten. Ene dagen kan det være små harde kuler som nesten ikke kommer ut og neste dag så har man diare... :(
Men de sier jo at man gjerne tømmer seg til fødsel da, så kanskje er det noe på gang?? ;)
Så irriterende:(

Tviler på det er noe...
Men vi (hvertfal jeg) blir jo litt sån nå på slutten, at jeg klamrer til meg alt som kan være av tegn på fødsel....
Det blir noen lange uker:eek:

Jeg har gått på do typ 6-8 ganger om dagen siden juli..:laughing002 skikkelig irriterende! Så det er nok ikke noe tegn på at ting er på gang hos meg hvertfall. Er dessuten veldig forsiktig med å tenke på ting som tegn på at noe skal skje, for jeg blir bare skuffa når jeg skjønner at kroppen ER rar i svangerskapet :p

Jeg og er ganske uggen i magen! Var det en liten stund i forrige svangerskap også før jeg fødte, så da var det et klart tegn på at kroppen gjorde seg klar.
Nå er jeg i uke 33, så håper på at det er kroppen som gjør seg klar, men at lillesøster holder seg i magen frem til verfall uke 37 :-)

Blir en del dogåing her også om dagen.. Er ekstremt kvalm innimellom. Tror ikke det er noe tegn på at fødselen er nært forestående, da jeg bare er 34 uker på vei.

Ønsker meg urolig mage jeg. Ikke fordi jeg vil føde, men nå sliter jeg med en mage som er way to much rolig.
Husker jeg var løs i magen dagen snuppa ble født, men da visste jeg allerede at fødselen var igang. Trengte ikke klyster i hvertfall.

Jeg har gått på do typ 6-8 ganger om dagen siden juli..:laughing002 skikkelig irriterende! Så det er nok ikke noe tegn på at ting er på gang hos meg hvertfall. Er dessuten veldig forsiktig med å tenke på ting som tegn på at noe skal skje, for jeg blir bare skuffa når jeg skjønner at kroppen ER rar i svangerskapet :p
Såpass!
Hørtes ikke bra ut:eek:

Ja, jeg vet.... Går SIKKERT over tiden:(
Men er sååå lei, at jeg klamrer meg til de tegna som dukker opp...

Har hatt mye murringer i dag, og kjent litt i korsryggen.
Kynnerne er ekstreme til vanlig. Tenker at det uans er gode tegn på at kroppen gjør seg klar. Og at alle tegna kan gi en "lettere" fødsel;)

Nå har jeg riktignok hatt kjappe, grei fødsler fra før og...

Jeg og er ganske uggen i magen! Var det en liten stund i forrige svangerskap også før jeg fødte, så da var det et klart tegn på at kroppen gjorde seg klar.
Nå er jeg i uke 33, så håper på at det er kroppen som gjør seg klar, men at lillesøster holder seg i magen frem til verfall uke 37 :)

Ja, får håpe hun holder seg litt til;)

Jeg også håper jo eeeegentlig det.
Stellebordet har ikke kommet i hus, baggen er ikke pakket, klærna er ikke vasket...
Så jeg hadde jo stresset litt og om det skulle skje nå:D
Men så er det en del av meg som bare vil bli ferdig...!:nailbiting: Og klamrer meg til alle tegn...:p

Ønsker meg urolig mage jeg. Ikke fordi jeg vil føde, men nå sliter jeg med en mage som er way to much rolig.
Husker jeg var løs i magen dagen snuppa ble født, men da visste jeg allerede at fødselen var igang. Trengte ikke klyster i hvertfall.
mener du at babyen er rolig?:eek:

Blir en del dogåing her også om dagen.. Er ekstremt kvalm innimellom. Tror ikke det er noe tegn på at fødselen er nært forestående, da jeg bare er 34 uker på vei.
Jeg har også vært kvalm de siste dagene...

Men er nok ikke noe fødsel i sikte her heller:(
Har bare så lyst å bli ferdig:p

Jeg har også vært kvalm de siste dagene...

Men er nok ikke noe fødsel i sikte her heller:(
Har bare så lyst å bli ferdig:p
Skjønner veldig godt følelsen av å ville bli ferdig:p Er rimelig lei selv, men samtidig vil jeg helst slippe å ha prematur baby, så får bare bite tennene sammen noen uker til:)

Ja, får håpe hun holder seg litt til;)

Jeg også håper jo eeeegentlig det.
Stellebordet har ikke kommet i hus, baggen er ikke pakket, klærna er ikke vasket...
Så jeg hadde jo stresset litt og om det skulle skje nå:D
Men så er det en del av meg som bare vil bli ferdig...!:nailbiting: Og klamrer meg til alle tegn...:p
Jeg er helt lik! Vill ha henne nå, men samtidig nermere termin xD er bare sååå lei av å gå gravid nå xD

mener du at babyen er rolig?:eek:

Det er han også forøvrig :p Mener mer at magen min har gått fullstendig i stå. Ser nesten frem til å kanskje få urolig mage siden jeg heller vil løpe på do flere ganger om dagen, enn nå som det kan gå flere dager mellom :(

Det er han også forøvrig :p Mener mer at magen min har gått fullstendig i stå. Ser nesten frem til å kanskje få urolig mage siden jeg heller vil løpe på do flere ganger om dagen, enn nå som det kan gå flere dager mellom :(
Aha.... Ja, det er ikke godt det heller:(
Håper det kommer seg!

Drikker du nok? Har også hørt at aloe vera skal være bra smurning :-)

Såpass!
Hørtes ikke bra ut:eek:

Ja, jeg vet.... Går SIKKERT over tiden:(
Men er sååå lei, at jeg klamrer meg til de tegna som dukker opp...

Har hatt mye murringer i dag, og kjent litt i korsryggen.
Kynnerne er ekstreme til vanlig. Tenker at det uans er gode tegn på at kroppen gjør seg klar. Og at alle tegna kan gi en "lettere" fødsel;)

Nå har jeg riktignok hatt kjappe, grei fødsler fra før og...

Nei det er ganske upraktisk kan du si! :p haha.
Jeg er førstegangs, så jeg har ingenting å sammenligne med. Men jeg har feks veldig sjeldent kynnere (eller jeg har lært meg nå at jeg har det selvom de ikke er ubehagelige :p).
Men jordmor sa at det er slett ikke alle som får kynnere og at det heller ikke er tegn på at noe er på gang..men likevel ønsker jeg meg kynnere for å hvertfall kjenne at livmora jobber :p haha. Er så mange spørsmål og så mye jeg ikke vet, så er litt frustrerende. Min jordmor sier at eneste tegn på at fødselen er i gang er rier og/eller vannavgang. Så jeg venter i spenning! I mellomtiden flyr jeg på do :p

Er uggen i magen hele tiden og tåler ikke å spise noe særlig. 1,5 brødskiver om morran og så får jeg vondt i magen fordi babyen sparker sånn. Men løper ikke på do hele tiden. Får bare vondt i 2-3 timer og så går det over. Men er så kjipt å grue seg til hvert måltid fordi man vet det kommer ubehag med..

Back
Topp