Urolig mage på oss

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Noen som har opplevd det? Er 10 uker siden fødsel, men synes magen har vært så i ubalanse etterpå. Veksler mellom hard, løs, mye luft+++ Var ikke sånn etter de to første.
 
Noen som har opplevd det? Er 10 uker siden fødsel, men synes magen har vært så i ubalanse etterpå. Veksler mellom hard, løs, mye luft+++ Var ikke sånn etter de to første.

Gir du morsmelk eller erstatning? Trudde ikke det gikk ann å få hard mage med morsmelk :eek:
Viss det er erstatning så vet jeg at noen bruker malt oppi for å hjelpe mot mageproblemer, og noen tester et annet merke. Har du hørt med hs om de har noen tips eller råd til hva dere kan teste? :)

Vi gir morsmelk og har mye luft i magen dessverre. Spesielt om natten og da slite han litt med å få det ut. Så han våkner ofte fra 6-9 og presser stakkars :oops:
 
Noen som har opplevd det? Er 10 uker siden fødsel, men synes magen har vært så i ubalanse etterpå. Veksler mellom hard, løs, mye luft+++ Var ikke sånn etter de to første.
Regner med det er oss mødre du snakker om? Har slitt utrolig mye med hard mage selv siste uken, tror jeg drikker for lite og væska jeg har går til melk! Har blitt litt bedre nå som jeg tvinger i meg mer væske :)
 
Regner med det er oss mødre du snakker om? Har slitt utrolig mye med hard mage selv siste uken, tror jeg drikker for lite og væska jeg har går til melk! Har blitt litt bedre nå som jeg tvinger i meg mer væske :)

Aah haha! Jeg tolket det feil :laughing002

Jeg slet endel med hard mage de første ukene, men har gått bedre den siste uken. Men luft i magen har jeg hatt mye av:rolleyes:
 
Her har det ikke vært noe problem, men jeg er ofte tørst og husker derfor alltid å drikke nok. Det skjer jo mye hormonelt fremdeles med amming og alt. Kanskje det har betydning? Ikke sikker altså, men kan tenke meg det.
 
Back
Topp