Urolig kropp!

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Er det andre her som lider av "urolige ben"? Det plager meg ganske mye nå og jeg sliter da altså med det samme i armene, er det også typisk når man har det i bena?
Så på kveldene eller når jeg er litt utmattet, eller bare må prøve å sitte i ro, så slår den urolige kroppen til, og jeg sitter som en sprellemann i stolen :p
Noen gode tips til å få roen igjen?

Du kan prøve magnesium :) jeg sliter med det hver dag selv med magnesium, men har en kronisk sykdom som er årsaken. Hadde vært verre uten magnesium for min del.

Magnesium tilskudd
Du kan prøve magnesium :) jeg sliter med det hver dag selv med magnesium, men har en kronisk sykdom som er årsaken. Hadde vært verre uten magnesium for min del.
Sliter med det samme selv, så tar magnesium og syns det hjelper bra :)

Jeg visste ikke at magnesium skulle hjelpe mot det, men tar det mot kramper. Syns foreløpig ikke det virker mot noe, men kanskje jeg må øke dosen?

Jeg bruker magnesium mot ømme og vonde muskler. Men ikke i tablett form, har kjøpt epsom salt, blander det med kokt vann og har på tett beholder. Spruter så på der jeg trenger og masserer inn. Har funket gull her for sliten rygg og nakne ! Samt legg kramper :)

Jeg visste ikke at magnesium skulle hjelpe mot det, men tar det mot kramper. Syns foreløpig ikke det virker mot noe, men kanskje jeg må øke dosen?
Prøv dobbel dose en periode og se om det funker. For mye magnesium kan virke lakserende, så prøv deg fram :) noen prøver også ulltråd rundt foten fra ett kjerringråd. Jeg måtte ha tulla meg inn i ett garnnøste tror jeg :P
Har du det kun pga graviditeten? For hvis ikke så finnes det medisiner mot det, men det får man jo ikke når man er gravid.

Brukte magnesium spray når jeg gikk gravid, var det eneste som funket :)
Oj, hva er det? Eller, skjønner jo hva det er, men er det en munnspray eller? Prøvde du tabletter på forhånd?

Oj, hva er det? Eller, skjønner jo hva det er, men er det en munnspray eller? Prøvde du tabletter på forhånd?
Nei, sprayer rett på beina :) kjøpte på en helsekost. Ja, begynte på magnesium tilskudd når testen lyste positiv, men funket ikke på meg dessverre.

Nei, sprayer rett på beina :) kjøpte på en helsekost. Ja, begynte på magnesium tilskudd når testen lyste positiv, men funket ikke på meg dessverre.
Det skal jeg sjekke ut :) jeg har det i hele kroppen da og er ikke gravid mer, men kan jo teste det ut på beina :)

Jeg tar dobbel dose magnesium mot blant annet det

Må prøve både ekstra tilskudd og spray, takk for gode tips :)

Back
Topp