Urolig kropp!

Karma27

Forumet er livet
Jeg er så sykt urolig i kroppen!
Føler liksom jeg må strekke ut, eller "knekke" leddene hele tiden! Men det blir ikke bedre av det!
Andre som har det sånn?
 
Har begynt å få litt rastløse ben, håper bare ikke jeg blir som sist for da hadde jeg ekstremt rastløse ben i flere mnd! Aner ikke hva det kommer av:s
 
Hadde rastløse ben i uke 5. Sykt irriterende. Har gitt seg litt nå-strakk ut baksiden av leggene, vet ikke om det gjorde utslaget.
 
Hos meg begynte det i uke 5. Begynte å ta magnesiumstilskudd etter å ha snakket med jordmor, og det hjalp veldig. Anbefales!
 
Magnesium! Det elsker vi det! Brukanes til det meste når man er gravid :-) ville prøvd det!
 
Eg og har utrulig rastlause bein! He he - natta er eit mareritt! Endelig funne ein god sovestilling også der må eg strekke på beina, opp og gå eller desperat riste på dei. Merker att da hjelpe med ein pute under knena .. Å ligge litt høgt med beina :) the game is on ladies :)
 
Forrige svangerskapet hadde jeg også urolige ben, men hjalp å snu meg "feil vei" i senga. At føttene lå inntil hodegavlen liksom. Akkurat som de roa seg. :p
 
Back
Topp