Urolig i kroppen.. :(

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Så ekkelt, hver kveld så blir så urolig i kroppen, glader meg til snuppa er i seng så jeg kan slappe av, men klarer det liksom ikke, finner ikke roen, flytter meg fra den ene enden av sofen til den andre, for så å sitte litt i stolen, sykt irriterende, ikke får jeg til å sove lenge lengre..

Flere som er sånn??  Føler ikke det er noe som plager meg, tenker ikke på noe spess heller... hmm....

Noen ganger kan det være sånn ja...
Vet ikke hvorfor da :-p

har det litt sånn noen kvelder, og ender med å ligge lenge før jeg får sove. Ganske kjedelig, blir så trøtt dagen etter.
Har det litt sånn noen ganger på dagtid også, blir rastløs og føler jeg skulle ha gjort noe. Men er egentlig ingenting jeg MÅ gjøre.

Det er ikke urolige bein du har da? Du kan føle deg urolig i hele kroppen av det, i hvert fall gjør jeg det. Magnesiumtilskudd skal hjelpe. 

Fucoc skrev:
Det er ikke urolige bein du har da? Du kan føle deg urolig i hele kroppen av det, i hvert fall gjør jeg det. Magnesiumtilskudd skal hjelpe. 

Forrige svangerskap hadde jeg urolige bein, da kom det alltid når vi la oss, det var vel de siste 2-3 ukene , da var jeg mye oppe å vandret om natten..   Nå føler jeg igrunn jeg har det i hele kroppen.. Fikk mannen til å masere meg i går kveld, det var ganske godt, og hjalp nok litt...

Sånn har jeg det også. Får liksom spasmetendenser hvis jeg må sitte i ro i mer en 10 minutt. Samme når jeg skal sove. Skikkelig plagsomt ! 

Back
Topp