urolig barn på natten?

ORIGINAL: girlypai

ORIGINAL: mollee

Det funker ikkje her [8D] 

Har hatt han eindel oppi senga vår tidligere ( for å bedre situasjonen liksom )
Meeen, han ligger å sparker, river meg i håret, klorer meg å får ikkje sove!
Så da havnet han i sin seng igjen... og sovnet igjen med engang [8D] hehe

ja det samme skjer her når jeg legger han i senga vår. var derfor det var så deilig å bare ta bort den ene veggen, for da tror han at han ligger i senga vår. og roer seg lett når vi ligger å lanker
når han lå i senga vår tidligere, så var det så morro å ommoblere fjeset og sveisen min... men i senga si så er det kjedelig og sovner igjen, bare han får holde meg i lanken [:)] men når vi hadde veggen på, så sovna armen min når den hang over. og det orka jeg ikke og tok han over i senga.

ahhh! nå skjønte eg det! [:D]  trudde du mente oppi senga, for det var sånn det begynte her ôg ja!
Armen daua over kanten på senga hans [;)] men prøvde aldri å ta av veggen.
Da veit eg det til neste baby... For nå har han fått eget rom, og sover sååå mye bedre! [:D] ¤letta¤

ORIGINAL: girlypai

ORIGINAL: hb77

Takk for tipset! [:)] Men jeg tror ikke det går an å ta av den ene veggen på senga vi har... Ungen kan ikke falle ned mellom sengene da? Jeg har hatt senga hennes inntil vår noen netter, og hatt armen hengende over kanten. Men nå sover hun stort sett hele tiden i vår seng igjen, og likvel kan hun våkne og ligge våken 1 time på natta. Men men, det går seg vel til. Er færre og færre sånne netter da i hvertfall. Og jeg sover ganske greit med henne ved siden av meg. [:)]

neida. han har ikke sjans. for sengene står helt inntil hverandre. og gulvet er ganske antiskli aktig. og jeg lager dyna som en pølse og lagt den i sprekkekanten. bare for at han ikke ruller mot meg. men han ligger egentlig veldig rolig på nattan, selvom armer og ben kan gå [:D]

Så kjekt da. [:)] Her har vi glatt gulv, så jeg hadde vært redd for at senga hennes skulle sklidd unna. [:)]

Back
Topp