urolig barn på natten?

girlypai

Elsker forumet
vil bare komme med et lite tips til dere som har barn som er urolige på nettene og vil over i senga deres. og kanskje ikke har tenkt på dette. [:)]

for noen dager siden drev lillegutt å våknet hver natt. kunne være våken et par timer. og da endte det med at jeg tok han over i senga. jeg kunne likegodt gi opp og bare ta han over i senga med engang han våkner. for han liker å komme opp i senga vår.
og da sov jeg dårlig, siden jeg ligger på ank når han lå inntil meg.

så det jeg gjorde var å ta av den ene siden av sprinkel senga hans og skjøv den inntil vår.
hvis han våkner nå strekker jeg ut hånda og holder han i hånda eller på smokken. og han sovner igjen.
han er mye mer tilfreds nå som han tror han ligger i senga vår. men samtidig har jeg min plass. og dermed kan sove godt! [:)]

hvorfor har vi ikke gjort det tidligere!!! ligger i halvsøvne og gir smokken. og et par netter har han sovet hele natten.
utrolig deilig!

Hadde vært suverent haddet det ikke vært for at jeg er smokken hans!

Og han klartrer så godt at han hadde havnet i gulvet! Hehe

Nei, han er tryggest i sin seng! Der pleier han å stå å hyle til jeg løfter han utav! hehe

Vi har babybay som er sånn satt inntil senga vår og jeg har den siste tia liggi halvveis i begge sengene, uten at det hjelper. Og han er SÅ urolig, kaster seg frem og tilbake, ligger på tvers og sparker meg i fjeset og småskriker og surver, men jeg tror ikke han er helt våken...

Så jeg gleder meg til vi snart skal flytte i nytt hus, for jeg tror løsningen her er han på eget rom!

Her har sengen hennes alltid stått inntil sengen min. Så det er lettvint å bare slenge hånda oppi og putte inn smokken.

I natt har hun styra no så gærli! Gaaad.. Trøtt i øye ja [8D]

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Hadde vært suverent haddet det ikke vært for at jeg er smokken hans!

Og han klartrer så godt at han hadde havnet i gulvet! Hehe

Nei, han er tryggest i sin seng! Der pleier han å stå å hyle til jeg løfter han utav! hehe

åj, såpass ja! langt fremme han da [:)]
her ligger lillegutt godt og trygt i senga. han prøver ikke engang, og akkurat i dette tilfelle er det VELDIG kjekt! [:)]

ORIGINAL: Piksi

Vi har babybay som er sånn satt inntil senga vår og jeg har den siste tia liggi halvveis i begge sengene, uten at det hjelper. Og han er SÅ urolig, kaster seg frem og tilbake, ligger på tvers og sparker meg i fjeset og småskriker og surver, men jeg tror ikke han er helt våken...

Så jeg gleder meg til vi snart skal flytte i nytt hus, for jeg tror løsningen her er han på eget rom!

såpass ja! kanskje han har mareritt? ja det kan jeg tenke meg blir godt! [:)]

ORIGINAL: BølleBella

Her har sengen hennes alltid stått inntil sengen min. Så det er lettvint å bare slenge hånda oppi og putte inn smokken.

I natt har hun styra no så gærli! Gaaad.. Trøtt i øye ja [8D]

ja vi har hatt lillegutt sin seng inntil oss hele tiden vi også. men armen min har sovnet hver natt fordi den henger over senga hans brått et par timer.
det er fryktelig ubehagelig! [&:]

jeg syntes han roer seg veldig mye fortere når vi tok bort den veggen. i natt sov han hele natten. tror kanskje det kan ha noe med at han føler seg tryggere nå som han tror han ligger i samme seng, pga den veggen er borte...[8|] ikke godt å si...
men den lille forandringen funker i hvertfall!

ORIGINAL: *Mecluc*

det skal prøves, i natt holdt eg på å bli SPRØ!!![:@]

ja det er jo verdt et forsøk! [:)] den lille forandringen hjalp her i hvertfall. og jeg som hadde så godt som gitt opp. og innfunnet meg med det. men så plutselig kom en liten lys ide. og sannelig var ikke den lille tingen der det som hjalp.
for her har vi prøvd ALT! [:)]

Her har vi måttet ta inn senga hans på rommet vårt etter han brakk beinet sitt, for han blir fly forbanna av og ikke kunne ligge slik han vil selv.. Men siden jeg er alene i uka, får han sove i senga vår.. (DUMME MEG) men jeg orker ikke å ta opp kampen alene.. (Han har vært flink og sovet i senga si på rommet sitt leeenge nå, men etter han datt ned fra senga vår så har han panikk for å sove alene..)

ORIGINAL: TereseS

Her har vi måttet ta inn senga hans på rommet vårt etter han brakk beinet sitt, for han blir fly forbanna av og ikke kunne ligge slik han vil selv.. Men siden jeg er alene i uka, får han sove i senga vår.. (DUMME MEG) men jeg orker ikke å ta opp kampen alene.. (Han har vært flink og sovet i senga si på rommet sitt leeenge nå, men etter han datt ned fra senga vår så har han panikk for å sove alene..)

Stakar lille gutten <3
Gleder meg til å se han igjen til uka!

Stakar lille gutten <3
Gleder meg til å se han igjen til uka!

Ja, jeg gleder meg såååå til dere kommer! :)

ORIGINAL: Josle

oi, det har jeg ikke fått med meg:( stakkar lille:( brakk han beinet da han datt ned fra senga deres?  Gipser de når de er så små?

Ja, han rulla rundt i søvne tror jeg, og har sikkert slått kneet sitt hardt i gulvet siden han bråkk lårbeinet rett ovenfor kneet.. Ja, de må nesten det så han ikke får beveget på beinet sitt.. Fikk jo en blid og god gutt etter gipsen kom på! Slenger med et bilde jeg!

Han er så fin Terese! Godgutten det [:D]
Tror nok han kommer til å sjarmere vesla mi i senk [;)]

Han er så fin Terese! Godgutten det [:D]
Tror nok han kommer til å sjarmere vesla mi i senk [;)]

Hehe, likewise! Han er jo såå glad i jenter så det skal bli moro og se[:D]

off... stakkars a... [:(] kan tenke meg det var vondt ja... fikk vondt langt inne i mammahjertet mitt...
men det blir jo helt bra igjen da! [:)]

men hællenussen a! så vakker han er!! [:)]

Takk for tipset! [:)] Men jeg tror ikke det går an å ta av den ene veggen på senga vi har... Ungen kan ikke falle ned mellom sengene da? Jeg har hatt senga hennes inntil vår noen netter, og hatt armen hengende over kanten. Men nå sover hun stort sett hele tiden i vår seng igjen, og likvel kan hun våkne og ligge våken 1 time på natta. Men men, det går seg vel til. Er færre og færre sånne netter da i hvertfall. Og jeg sover ganske greit med henne ved siden av meg. [:)]

Det funker ikkje her [8D] 

Har hatt han eindel oppi senga vår tidligere ( for å bedre situasjonen liksom )
Meeen, han ligger å sparker, river meg i håret, klorer meg å får ikkje sove!
Så da havnet han i sin seng igjen... og sovnet igjen med engang [8D] hehe

ORIGINAL: hb77

Takk for tipset! [:)] Men jeg tror ikke det går an å ta av den ene veggen på senga vi har... Ungen kan ikke falle ned mellom sengene da? Jeg har hatt senga hennes inntil vår noen netter, og hatt armen hengende over kanten. Men nå sover hun stort sett hele tiden i vår seng igjen, og likvel kan hun våkne og ligge våken 1 time på natta. Men men, det går seg vel til. Er færre og færre sånne netter da i hvertfall. Og jeg sover ganske greit med henne ved siden av meg. [:)]

neida. han har ikke sjans. for sengene står helt inntil hverandre. og gulvet er ganske antiskli aktig. og jeg lager dyna som en pølse og lagt den i sprekkekanten. bare for at han ikke ruller mot meg. men han ligger egentlig veldig rolig på nattan, selvom armer og ben kan gå [:D]

ORIGINAL: mollee

Det funker ikkje her [8D] 

Har hatt han eindel oppi senga vår tidligere ( for å bedre situasjonen liksom )
Meeen, han ligger å sparker, river meg i håret, klorer meg å får ikkje sove!
Så da havnet han i sin seng igjen... og sovnet igjen med engang [8D] hehe

ja det samme skjer her når jeg legger han i senga vår. var derfor det var så deilig å bare ta bort den ene veggen, for da tror han at han ligger i senga vår. og roer seg lett når vi ligger å lanker
når han lå i senga vår tidligere, så var det så morro å ommoblere fjeset og sveisen min... men i senga si så er det kjedelig og sovner igjen, bare han får holde meg i lanken [:)] men når vi hadde veggen på, så sovna armen min når den hang over. og det orka jeg ikke og tok han over i senga.

Back
Topp