Urolig baby

Bubs

Flørter med forumet
Stjerneskuddene 2024
Hei!
Min lille er nå snart 10 uker gammel. Fornøyd og blid jente, men har den siste tiden vært svært urolig om nettene. Startet for noen uker siden, men da mot slutten av natten hvor hun rører mye på seg, grynter og lager masse lyder. Roer seg ned når jeg tar henne opp og eventuelt gir henne pupp. Sovner igjen, men våkner opp etter 1,5t ca pga det samme. Nå de siste dagene har det pågått hver time gjennom natten nesten. Hvor hun vrir seg, slår hardt på madrassen, og lager lyder. Kan virke som at hun presser og vil ha ut luft. Prøver å hjelpe henne med dette, men lite bedring.. ser ikke noe av dette på dagtid. Er det noen som har lignende erfaringer og eventuelt tips? :)

hei! Min gutt var akkurat sånn! Tror det er ganske vanlig rundt den alderen der :) Redningen ble å samsove. Har dere prøvd det? Søvnen hans ble betydelig roligere når han fikk «fri bar» hele natten:hilarious:
Bortsett fra det, så har jeg ikke noe bedre råd enn at det går over. Det tok ikke så veldig lang tid heller. Og mage/presse trøbbel gikk seg da han var rundt 3 mnd. Han er 5 mnd i dag.

Ammet også lillegutt hver 60-90 minutt i den alderen der. Tror det var mye trygghet sånn "hvor er du?", og spiste ikke alltid veldig mye om gangen. Tok ofte bare puppen i munnen og sovnet. Vi har samsovet hele veien, og tror han bare vet at jeg er nær, og spiser faktisk ganske mye når han først tar pupp om natten nå. Det går seg til ;)

Back
Topp