Urolig baby

Pisces

Flørter med forumet
keg tenkte jeg skulle komme med et tips til dere med urolig baby. Jeg er evig takknemmlig for at jeg fikk dette tipset når min baby var urolig!

Man får gjerne tips om sukkervann, fennikelte, minifom, massasje, bading, ikke spis ditt og datt, rape flere ganger under amming/flaskene osv. Ofte har babyene nakkeproblemer etter fødsel, men det er ikke greit å vite hvorfor barnet er urolig og har vondt.

Vi var til osteopat da mini var 3uker, og det var som en bryter som ble slått av. Fra å gå fra en baby som måtte ligge oppå oss for å sove (også om natten), gren i flere timer om kvelden og aldri fant roen selv, til en baby som sov og smilte dagen lang. Det er iallefall verdt et forsøk tenker jeg. Man må betale for timen. Osteopat er en videreutdanning fysioterapaut som går gjennom kroppen til babyen for å kjenne om det er noe som ikke er som det skal. Hos oss var nakkeproblem etter navlestrengen tre ganger rundt hovedproblemet, men han hadde også stive hofter og trang overgang fra tynntarm til tykktarm.

Vi har også flere vennepar som har prøvd osteopat etter mange behandlinger hos andre yrkesgrupper, og som har fått resultater etter få behandlinger!

Så til dere som søker febrilsk på nett for å finne noe som kan hjelpe; prøv en behandling og se om det hjelper din baby :)

Denne var feilposta, så flytta den til Generelt for deg :)

Osteopat er gull!!

Det eneste som faktisk har fått meg på bena igjen og etter store bekkenproblemer. Han har også hjulpet begge mine barn med låsninger her og der.

Bruker selv osteopat. Han har hjulpet meg masse. Hatt flere timer hos han, men nu e det mest bare "vedlikehold" :)
Kjenn e at rygg og nakke e kranglete så send e han bare en sms så får e time raskt.
ANBEFALES!

Og ps: Ska t osteopaten min kl 13.30 og grugleder meg. Gruer meg til knekkingen, men gleder meg til å føle meg bra etterpå.

Back
Topp