Urolig baby

mkrago

Elsker forumet
De siste dagene har lille gutt i magen plutselig blitt skikkelig urolig. Det føles nesten som om han prøver å kravle/sparke/dytte seg ut av magen helt på egenhånd. Det er jo selvfølgelig godt å kjenne at det er mye liv men fytte katta jeg blir sliten og litt sprø av det. Det kjennes også som om symfysen skal sprenge. Legen mener han har festet seg og det er tydelig at magen har sunket. Gleder meg veldig til fødselen er over og jeg endelig får møte lille gutt.

Dette opplevde jeg i natt også - virker som de stakkars små har det ubeskrivelig trangt der inne nå :(
(Ikke så rart med 6kg baby...)
Særlig den største av de to var heeelt spinnvill og sparka febrilsk i mange timer så det var umulig å finne noen god stilling å sovne ...Håper ikke de er like ville på utsiden bare ;)

Har også noen dager der det virker som om hun vil ut av navlen! Ubehagelig! Men samtidig godt at det er liv.
Det kan høres tullete ut, men når hun har vært veldig urolig har jeg prøvd å synge vuggesangen for henne, og da virker det som om hun roer seg ned <3 vet ikke om det er tilfeldig eller hva det er, men det har fungert nesten hver gang:)

I går trodde jeg seriøst babyen skulle sparke seg ut navlen, for det var så voldsomt med aktivitet.
Og dess mer aktivitet, dess mer og sterkere kynnere.
Så den vil nok ut snart ja ;)

I natt holdt han på i nesten 3 timer. Føles som om han prøver å spille det danse spillet hvor man skal trykke på lysende områder i riktig rekkefølge. Premien i dette tilfellet er å bli født.

Ja signerer! Urolig baby er bare forordet her om dagen. Holder meg våken i mange timer om natten. Godt å kjenne liv men virker som om hodet er på vei ut enten via navelen eller der nede. Stikker og hogger tak. Vesla ligger med hodet ned men ikke festet. Er 2 gangs så ikke sikkert det fester seg heller men river i så jeg sitter her i sofa og hopper. Klarer snart ikke ligge for har så vondt til tider.. Sambo må lure for roper ut auuu haha.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp