Urolig baby

Lillemirakel

Glad i forumet
Lillegutt er ganske urolig omtrent hele tida. Han gråter og styrer, men det virker ikke som om det er magen heller. Men hva annet kan det være? Han har ikke hatt noen dyp søvn i dag heller, han sover kanskje 20 minutter så våkner han og surver, også kan han sovne i 20 minutter igjen for å så våkne å være likedan.. Noen råd?

• Lilleskatt 020913 •

Har akkurat likedan baby. Men min sliter med å bæsje, ingen mageknipe ellers. Funka med minifom her.

Har du fått sjekka om han har låsninger?

Få en time hos manuellterapaut! :) Du må muligens få henvisning fra fastlegen din.
For uten henvisning trur jeg man må betale! :/
Skriker han i smerte eller er det mer sånn sutring og bæsing?

Lillegutt er også ganske urolig fra morgen til kveld. På natta sover han heldigvis, men han skal helst være oppå meg hele tida fra vi står opp til det er natta igjen. Bruker minifom og har startet med malt i flaskene for nå har det begynt å bli mindre og mindre bæsj for hver dag. Lurer på å ta en tur til manuellterapeut eller refleksolog selv. Har flere venninner som har vært hos refleksolog som er veldig fornøyde.

Få en time hos manuellterapaut! :) Du må muligens få henvisning fra fastlegen din.
For uten henvisning trur jeg man må betale! :/
Skriker han i smerte eller er det mer sånn sutring og bæsing?

Det er mer sutring og bæsjing ja, men jeg skal på helsestasjonen den 26 og jeg kan høre da :)

• Lilleskatt 020913 •

Lillegutt er også ganske urolig fra morgen til kveld. På natta sover han heldigvis, men han skal helst være oppå meg hele tida fra vi står opp til det er natta igjen. Bruker minifom og har startet med malt i flaskene for nå har det begynt å bli mindre og mindre bæsj for hver dag. Lurer på å ta en tur til manuellterapeut eller refleksolog selv. Har flere venninner som har vært hos refleksolog som er veldig fornøyde.

Lille bæsjer også mindre nå, men jeg hørte noe om at det skal bli mindre bæsj?
Hva er en refleksolog?

• Lilleskatt 020913 •

Lille bæsjer også mindre nå, men jeg hørte noe om at det skal bli mindre bæsj?
Hva er en refleksolog?

• Lilleskatt 020913 •

Mini er mme barn så da skal han vel ha en bæsjebleie om dagen om ikke jeg husker feil.

Har aldri vært hos en refleksolog selv, men det jeg har forstått er at de behandler forskjellige punkter på kroppen. Kjenner flere som har hatt et par behandlinger og så har babyen vært som natt og dag så tenker at det er jo verdt et forsøk ;)

Sugebehov? nærhetsbehov? Ikke godt nok innpakket? Får han nok mat? Bare noen forslag :-). Min kan noen ganger bare ha et behov for å være nær meg.

Nå har vi byttet mme og etter 3 flasker med denne så har den rolige gutten min kommet tilbake :-) ikke noe mageknip og ikke noe problem å gjøre fra seg så her var det tydelig at det var feil mme..

Back
Topp