Urolig baby

C78

Glad i forumet
Adrian har sånne perioder han er veldig urolig. Idag f.eks. våknet han kl. 9. Gav ham mat, og håpet han skulle sove igjen. Men han var kjempeurolig i kroppen. bare lå i sengen og lagde masse lyder og sprellte med armer og ben, skikkelig makk i rompen. Innimellom fikk han grinebyer, men de var kortvarige. Så ut til at de var p.g.a. luft, men når han er urolig er det vanskelig å si hva som plager han. Han sovnet endelig kl. 11.30, men våknet igjen kl. 13 med samme problematikk. No er han endelig sovnet igjen kl. 16, så han har vært kjempemye våken. Han var også våken fra midnatt til kl. 3 inatt. Blir så sliten av det, men sånne dager er heldigvis unntaket.
Er det andre som har "urolige babyer"? (Men skal ikke klage da, han har heldigvis ikke kolikk.)

sigurd er litt sånn noen timer hver kveld. regner med det er vondt i magen. vi leier å bade han og la han ligge uten bleie. det hjelper litt. ellers er det bare å vugge og å kose. smokk gir vi han også. tenkt å prøve malt ekstrakt eller fennikkel te. det skal visst hjelpe

Melinda har og vært masse urolig idag. Våknet 07.45 og sovnet ikke igjen før rundt 14.00.Og etter det har det bare vært på og av m soving. Nå sover hun godt...enedelig. Jeg er ganske trøtt nå. Har bare fått 5 timer søvn inatt og.
Men jeg tror det er pga vondt i magen. Skal prøve med mme i 2 dager nå og se om hun roer seg da. Hun er generelt urolig om dagene. Finner liksom ikke roen når hun er trøtt. Hun sitter og gjesper hele tiden, men klarer ikke sove

hvis du gir han mme er det viktig at han bæsjer hver dag . kan fort få  hard mage av det.

Jeg har noen timer på ettermiddagen hvor hun er litt urolig, men sover veldig mye og veldig godt på natta. det er supert!
FENIKKEL TE anbefales på det sterkeste. Det gir jeg til Silje og det har jeg gitt til de andre to også og de har ikke hatt problemer med magen. Kryss i taket!
Tips: jeg kjøper hel fenikkel på apoteket og lager te som jeg gir før hvert måltid med engangssprøyter.

Hvor mye fenikkel har du oppi?? å hvor stro sprøyte brukere du?

Hvor får man kjøpt fenikkelte da??

Godt å høre at det er andre som har det slik. Vanskelig å vite hva som er normalt. Kjenner jeg er ganske fortvilet no, for Adrian våknet kl 20 igjen og har holdt det gående helt til no. Mest skriking no da, hjalp å kjøre en tur da sovnet han. Føler meg dum som klager for vet at det er flere som har det tusen ganger verre enn oss. Men må bare få det ut. Satser på vi får en bedre dag imorgen.

ORIGINAL: Dina_

Tja, har ikke akkurat mål, men putter i en sånn te-dings og har den oppi vannet til den har fått god farge.
Bruker de minste sprøytene og har ikke mer enn opp til den andre eller tredje streken [:)]

ORIGINAL: C78

Hvor får man kjøpt fenikkelte da??

På apoteket [:)]

ORIGINAL: Bollapinnsvin

Tja, har ikke akkurat mål, men putter i en sånn te-dings og har den oppi vannet til den har fått god farge.
Bruker de minste sprøytene og har ikke mer enn opp til den andre eller tredje streken [:)]

Tusen takk

Tusen takk

Det er da ingenting å takke for. Lykke til! [:)]

Back
Topp