Har en liten en på 5 uker som spiser kjempegreit på dagen og på natta, nesten litt for ofte synes jeg, men vekta går iallefall godt opp og han har godt med våte bleier og bæsjbleier pr døgn, mn er så urolig på kveldene:/ fra rundt 6/7 tia, virker som han vil ha mat hele tiden og dette har jeg forstått at er normalt da de skal spise seg opp for natta, mn etter ca 5 min ved puppen blir han irritert, slipper puppen, skriker og suger seg fast om hverandre.. puppene virker så "tomme" fra ettermiddagen og uttover kvelden, mn når jeg har mer enn nåkk på natta/formiddagen skulle man tro det var nåkk på kvelden også??
Har prøvd med flaske med mm og mme, mn da blir han bare enda mer irritert?
Han har tatt flaske tidligere, mn er nå ett par uker siden så det virker til at han har glemt hvordan man suger på den... gir jeg han puppen etter flaska så tar han den med en gang igjen...
Ble jo noe langt innlegg, mn er så fortvila... redd for at han ikke får nåkk mat, og får vondt i meg av gråtingen hans..:/
Noen andre med erfaring på dette??
Har en gutt fra før, mn han tok både pupp, flaske og smokk, så dette med fullamming er nytt for meg...
Har prøvd med flaske med mm og mme, mn da blir han bare enda mer irritert?
Han har tatt flaske tidligere, mn er nå ett par uker siden så det virker til at han har glemt hvordan man suger på den... gir jeg han puppen etter flaska så tar han den med en gang igjen...
Ble jo noe langt innlegg, mn er så fortvila... redd for at han ikke får nåkk mat, og får vondt i meg av gråtingen hans..:/
Noen andre med erfaring på dette??
Har en gutt fra før, mn han tok både pupp, flaske og smokk, så dette med fullamming er nytt for meg...