Urolig baby om natten.

Frozen

Forelsket i forumet
Jeg har en liten gutt på 3 måneder. Han har vært vant til å sove i egen seng, men den siste tiden har han begynt å kave med armene og sparke med beina så fort vi har fått lagt dyna over han :/ Har prøvd å fjerne dyna i tilfelle det er varmt, uten hell. Så blir til at vi tar han opp, venter til han sover tungt og prøver å legge han igjen, men det samme skjer da også.
Hvis han får ligge i senga vår er han helt rolig.
Noen som vet hva vi kan gjøre for å få han til å roe seg i egen seng? :)

Vi hadde det litt sånn en periode. Hun roet seg bare hvis hun lå i armkroken min. Jeg lot hun bare sove hos meg, da jeg var for trøtt til å ta opp noen kamp.. Hehe:) Men så plutselig sov hun best i egen seng. Nå vil hun ikke sove i mi seng lengre. Bare leker og tuller der. Og merkelig nok savner jeg de stundene hun bare ville sove oppå meg (husker jeg var helt fortvilet for jeg trodde jeg gjorde meg selv en stor bjørnetjeneste).

Ikke så mye hjelp å få fra meg da, men det jeg ville si er at du ikke er alene:)

De har ett utviklingssprang rundt disse tidene, håper det går seg til :)

Jeg har hatt god effekt med å bruke sovepose med min baby på 4 mnd. Før sov han med dyne og da sov han ganske urolig og ammet annenhver time. Han sparket alltid av seg dynen og slo med armene og veivet med hodet i sengen. Han våknet som oftest kvart over fem.
Etter vi begynte med sovepose er han mye roligere. Ammer kun 1 gang om natten og han våkner mellom seks og åtte. Ligger mye roligere også, sparker ikke slik som han gjorde før. Vi er helt frelst!! Nå som det er så varmt har vi fått svigermor til å sy en sovepose av et dynetrekk som er helt tynn. Ellers bruker vi sovepose fra IKEA og Stokke. Dette har i allefall fungert veldig bra hos oss :):)

Jeg har en liten gutt på 3 måneder. Han har vært vant til å sove i egen seng, men den siste tiden har han begynt å kave med armene og sparke med beina så fort vi har fått lagt dyna over han :/ Har prøvd å fjerne dyna i tilfelle det er varmt, uten hell. Så blir til at vi tar han opp, venter til han sover tungt og prøver å legge han igjen, men det samme skjer da også.
Hvis han får ligge i senga vår er han helt rolig.
Noen som vet hva vi kan gjøre for å få han til å roe seg i egen seng? :)
Har du prøvd å Svøpe han? Søk opp feks Ergobaby Swaddler.jeg har hatt god hjelp av det til min lille urolige gutt

Tusen takk for mange fine forslag! Vi prøvde å legge babyredet i senga hans, sånn at sover på det om natta, og nå sover han mye bedre enn før :D sovner mellom 20 og 21 og våkner 3 fordi han er sulten

Back
Topp