Urolig baby med puppen?

Agnete

Forumet er livet
Babyen er så urolig, river og sliter i puppen, kniper gommene sammen ( har tenner, gjør sykt vondt), snur seg rundt og skal ha med seg puppen på turen!! Er dette typisk alderen? (4 måneder) eller kan det være noe annet? Melken kommer, og ikke noe forskjell på om det er i begynnelsen av ammingen eller i slutten.
Noe jeg kan gjøre for å bedre dette?

Veldig vanlig i den perioden. Ofte gjør de spnn for p stimulere brystet. Det kan hjelpe å stå og amme...:)

Har prøvd litt å stå og amme, men babyen er tung :p Hihi
Husker ikke hvordan det var med de andre, men jeg vet vi måtte jobbe litt ekstra i perioder. Husker bare ikke hvor gamle de var :o

Helt likt her!! Ingen tenner ennå heldigvis. Synes det er så komisk at jeg helst ammer uten tilskuere nå lengre. Drar og slipper hele tiden! xD Vil ikke flashe liksom.

Mine har hatt sånne periode ved 3, 6 og 9 mnd. Har alltid tenkt at når neste periode kommer ved 12 mnd så skulle jeg slutte å amme, men er akkurat som de har visst d for da har de ikke tulla. :p

Veldig vanlig i den alderen ja.
Yngste mi drev vel sånn fra 2-8 mnd da :o

Ja man bør ikke være sjenert når de holder på sånn!! :o
Da er det bare å holde ut da:)

De begynner å bli litt nysgjerrig i den alderen? Kanskje prøve å sitte i litt dunkel beslysning alene? :-)

Når gir du pupp? Kan hjelpe å gi når de skal sove. Men ikke når de er altfor trøtte da :p amme liggende i senga?
Denne sover kun på natten dessverre, så er hele tiden overtrøtt :p
Er jeg hjemme så ligger jeg å ammer, mye bedre for både kropp og baby synes jeg :D

De begynner å bli litt nysgjerrig i den alderen? Kanskje prøve å sitte i litt dunkel beslysning alene? :-)

Er litt vanskelig å få vært alene, har to små som følger etter meg og det forstyrrer veldig! Så når mannen er hjemme prøver vi å være litt alene :)

Back
Topp