Uro...

emb

Forelsket i forumet
Her har vi nå fått totalt senge skrekk [:@] Begynner og hyle med en gang hun havner i sengen, og vekker opp "hele huset".
Har prøvd alle tenkelige triks....[:'(]
Men dere som har uro med musikk, er det noe som er vært å prøve?[8|]
Legg gjerne ved link.[;)]

Vi har denne: http://www.flust.no/baby-og-smaabarn/babyleker/fisher-price-rainforest-mobile-uro/

Og den er gull verdt [:)] Hun elsker den [:)]

Vi har bare en liten uro i stua,den er uten lyd og lys da. Men selv den enkle uroen må vi ta ned hvis vi skal ha noe håp om at hun skal sove,ellers blir hun liggende å snakke med sommerfuglene som henger der. Så vet du at det kan gå begge veier.

Vi har ikke uro i senga, den ble for interessant å se på, så den er nå på vugga og setter den på om jeg skal oppholde han litt mens jeg gjør ting her hjemme.
Men det vi har i senga er babycallen som spiller rolig musikk, kan veldig mellom 5 vuggesanger. Lyden er skrudd veldig svakt slik at han akkurat hører den, og funker som bare det her om han er litt urolig, lyser 3 stjerner veldig svakt også. Men nå har ikke jeg hatt en unge med lakenskrekk enn så lenge.

Er en doro babycall vi har, kjøpt på clas ohlson.

Vi kan ikke bruke uro til lillegutt,han blir helt hyper og skal i alle fall ikke sove da. Men vi har avent babycall med vuggesanger,setter på 1 sang og lar den gå på repeat i 15 minutter og da er han laaangt inn i drømmeland[:)]

ORIGINAL: Theram

Vi har denne: http://www.flust.no/baby-og-smaabarn/babyleker/fisher-price-rainforest-mobile-uro/

Og den er gull verdt [:)] Hun elsker den [:)]

Samme her! Bruker den ikke alltid, men er han urolig og ikke vil sove setter vi den på, og da er det stille. Ikke alltid vi bruker musikken heller, men han blir beroliget av surrelyden det blir av figurene som går rundt.

villa ikke fått mej en uro!!!! hadde det til gutten min. å nett som din begynnte han å grine så fort ej la han i senga.... uroen på å han sovnet til slutt. men han ble avhengig av å ha den når han skulle sove. så i grunn å bunn kjøpte ej mej et bare ennå større problem! så siden den dagen så har leike i senga vært forbudt her! snuppa me har vært sånn, men her i huset er det bare fasa de er igjennom i ny å ne.

Back
Topp