Uro til sprinkelseng☁️⭐️

Znart-mamma

Flørter med forumet
Hei hei :-)
Er det noen som har tips og bilder av fine uroer til sprinlelseng og fortelle hvor den er kjøpt? Ser også at det finnes diverse spilledåser og projektorer som sender ut filmshow i taket... Er det noen som har en slik eller vet hvordan de fungerer? Evt. Opptak av dem

Sent from my iPhone using BV Forum

Følger jeg og :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg har kjøpt på ebay, veldig fornøyd med den :-) Kunne tenkt meg å ha en slik projektor å ha på hyllen over sengen slik at han kan se på show i taket :-D
ImageUploadedByBV Forum1407356873.133468.jpg
Sånn ser den ut :-)

Jeg tenkte jeg skulle hekle sommerfugler i ulike farger og lage uroen selv. Så det en gang på et bilde og synes det var fint. Kanskje det er mer for jentebabyene da

Jeg ville ha en som ikke var sånn veldig plastikk i utførelsen, det hadde jeg sist gang.
Så vi har bestillt oss denne, sammen med skip o hoy sin babygym :)
Tror vi bestilte på cdon eller noe. Men jeg fant den på sprell.no.
Jeg googlet selvfølgelig melodien på youtube først, sånn jeg vet den var overkommelig for oss voksne også :)

Skip_Hop_-_Treetop_Friends_S%C3%A4ngmobil.jpg

Skip_Hop_-_Treetop_Friends_Babygym.jpg

Tips om at ferm living hadde mye fint :) http://www.fermlivingshop.com/search?q=mobile
Vi skal ha denne på bilsetet:
ferm_living_kids_owl_mobile_grande.jpg

Jeg skal forsøke å lage selv. Om ikke blir det nok shopping etzy. :-P

Appen <3

Har litt lyst å lage selv en slags veggdekorasjonsuro med wattskyer og regndråper i diverse farger, men finer ingen gode oppskrifter. Får se om jeg finner ut av d til jeg er i mammapermisjonen, slik ar jeg har noe å gjøre i sofaen mens jeg venter;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp