Uro til seng

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Har akkurat kjøpt en uro fra fisher price, skal dere ha det ? Hadde dere det ? Og hvor lenge brukte dere det ? Har noen erfaringer ?

Hadde det til alle tre ....to forskjellige .Men for oss var det bortkastede penger. Brukte den sjelden. Da var heller lekestativ til bilen eller slike ting , mye mer brukt.

Hadde det til alle tre ....to forskjellige .Men for oss var det bortkastede penger. Brukte den sjelden. Da var heller lekestativ til bilen eller slike ting , mye mer brukt.
Okei :) den er riktignok brukt da, så kostet ikke mye :)

Hadde i sprinkelseng og ble brukt et par ganger. Hadde en unge som ikke ville sove andre steder enn på puppen..

Fikk en kjempefin til jul, men fikk beskjed om å ha den over stellebordet istedet for barnesengen. 3-4 stk som har sagt at barnet blir mer fokusert på uroen når de skal sove, og dermed får problemer med å sove..
Men har ikke prøvd det selv enda da ☺️

fikk en uro i gave som jeg hadde på vogga i stua til eldste. Aldri brukt det i senga - føler det er mer oppgirende enn søvndyssende. Ungene mine må ha det stille og uten noe stimuli om de skal sovne :p Over stellebordet er kjekt.

fikk en uro i gave som jeg hadde på vogga i stua til eldste. Aldri brukt det i senga - føler det er mer oppgirende enn søvndyssende. Ungene mine må ha det stille og uten noe stimuli om de skal sovne :p Over stellebordet er kjekt.

Var dette jeg fikk beskjed om også ☺️

Vi har en kanin med spilledåse:) aldri brukt den:p haha. Men den henger nå der til pynt:)

Har brukt vår mye, når han er våken og ligger nede mens jeg fikser klesvask f.eks :-)

Hadde ei i tre over senga, uten lys og lyd, mest til pynt;)
Så kjøpte me ei stor med lys og lyd og fjernkontroll til å ha i leikegrinda i stova, og det var veldig greit. Han kunne ligge å sjå på den lenge, skikkeleg fascinert:)

Nei, hadde ikke det.

Back
Topp