Uro i kroppen om natta

Mammmak

Forumet er livet
Sommerfuglene
Septemberlykke 2024
Dette er andre natta eg ligger våken og kjenner det kriblar i heile kroppen. Rastlause bein og finner ikkje nåke god stilling. Begynt å sove skikkelig dårlig, blææ. Blir så sliten av det! Smerter kver dag pga bekkenløysninga, ukomfertabel pga baby pressar oppover og det er ekkelt å puste, ligament smerter, irritabel x100000. Føler eg syter dagen lang. Travelt å ikkje få sove skikkelig på toppen av det heile. Måtte berre få det ut, beklager, haha.

Har lest det ikkje er så uvanlig å slite med søvn og uro i kroppen siste trimester. Andre som sliter litt med det? :/ eg er "heldigvis" sjukmeldt, så kan sove litt ekstra lenge og slappe av på dagtid då.

Har lite andre plager, men sliter med soving.
Det eneste som ikke gjør vondt er å sove på ryggen, men det får jeg liksom ikke til. Også er bena urolige om natten.
Typen ligger ved siden av og snorker nå... Skulle ønske det var meg :happy:

Har dåkke prøvd magnesium mot rastlause bein? Eg tar det "Gravid " tilskuddet i den rosa eskå, har hjulpe meg.... Sove stort sett heile nattå.... LUCKY, kansje enn så lenge??

Sliter med søvn ja, men mest pga jeg må opp å tisse og så er d tungt å snu seg i sengen pga bekkene og magen, da er d ikke like lett å sovne igjen...

Har dåkke prøvd magnesium mot rastlause bein? Eg tar det "Gravid " tilskuddet i den rosa eskå, har hjulpe meg.... Sove stort sett heile nattå.... LUCKY, kansje enn så lenge??

Det må jeg prøve så snart det er mulig å oppdrive et apotek (på fjellet nå, og sikkert ikke noe som er åpent.... Savner byen :happy:)
Takk for tips!!

Eg begynte med magnesium då eg hadde masse kramper og det hjalp :) er litt dårlig å huske det desverre. Men no virka det nesten som heile kroppen er urolig eller ka eg skal sei :/

Sliter veldig med søvn pga rygg, vondter i magen og nedover beina...
Veldig lyst å finne ei god stilling som kan brukes for bedre søvn!

Back
Topp