Noen som vet hva det kan komme av evt noen andre som har opplevd det samme? Fant ut at det stod som ett av symptomene på svangerskaps forgiftning men det er ingenting som tilsier at jeg har det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får urolige bein på kveldene, som oftest litt etter at jeg har satt meg ned i sofaen eller lagt meg i senga. Utrolig plagsomt! Flere ganger har jeg nesten gitt opp å sove og vurderer å bare stå opp igjen etter jeg har lagt megvet ikke hva det kommer av, men jordmor anbefalte vitamintilskudd, multivitaminer med magnesium. Og hun kom med kjerringråd; å knyte ylltråd rundt anklene. Det har jeg ikke prøvd enda. I forrige svangerskap brukte jeg flaske med kaldt vann på beina, det hjalp. Har ikke funket i dette svangerskapet da.
Hvordan vil dere beskrive disse urolige bena deres? Er det at man rister på benet/bena eller er det en følelse fra innsiden? Synes å ha hørt begge deler, så er litt forvirra..
Nadera fikk egentlig sagt det ganske braHvordan vil dere beskrive disse urolige bena deres? Er det at man rister på benet/bena eller er det en følelse fra innsiden? Synes å ha hørt begge deler, så er litt forvirra..