Urk

Mollå

Gift med forumet
Klarer virkelig ikke lukten av grillet kylling!!! :o

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe....

Her er faktisk grillet kylling nesten det eneste av varm mat jeg klarer å få i meg (i veldig sprøstekt tilstand).. Uten at jeg synes lukta er noe særlig jeg heller da.... Men annen matlukt takler jeg i alle fall ikke!!

Usj. Jeg klarer ikke tanken på å ha kylling i kjøleskapet en gang :p stakkars sambo har så lyst på kylling til middag :p

Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️

Hehe så morsomt kylling er liksom så enten eller mat i svangerskapene :p

Klarer ikke lukta av kyllingkjøttdeig og kyllingpåleg. Men vanlig stekt kylling synes jeg er kjempe godt. Faktisk det beste jeg vet til middag nå. Det og fisk.. De to forrige gangene jeg gikk gravid klarte jeg ikke tanken på kylling eller fisk. Helt snålt at smaken kan forandre seg sånn.
:p

Begynner endelig å få matlysten tilbake :) Utrolig deilig for det har vært mye kjedelige middager de siste par månedene - det har stort sett gått i posesuppe, fiskegrateng eller brødskive med ost med kakaomelk til... Både jeg og min samboer elsker asiatisk mat og vanligvis lager vi masse wok- og gryteretter, med et solid dryss koriander på toppen. Men frem til nå har jeg ikke klart koriander i det hele tatt og har i grunn ikke hatt lyst på noen ting. Bortsett fra kake da, jeg har såå lyst på kake, hele tiden! Men det hadde ikke vært så bra så prøver å stagge søtsuget med frukt eller sukkerfri saft i stedet ;)

Kylling er det det går mest av hos oss i hvert fall :D
Men jeg har fått helt stopp på kjøttdeig og alt som har med storfekjøtt å gjøre.
Og svin har jeg aldri symtes noe særlig om (med mindre det er på grillen).
Så da er jo utvalget ganske labert hos oss også hehe :)

Jeg har virkelig fått matlysten tilbake, men klarer ikke kyllinglukten allikevel :s

Usj, grillet kylling lukter helt forferdelig for tiden! Jobber på et senter, og butikken jeg jobber i ligger rett ved siden av en matbutikk hvor de har nygrilley kylling! Det var helt forferdelig når jeg slet med kvalme, nå blir jeg bare veldig uggen og syns det lukter grusomt! Hjalp ikke akkurat at jeg så et program på TV2 om kyllingindustrien for ikke lenge siden :/

Back
Topp