URK...

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
min tur til å klage og rase litt... lillegutt er helt uspiselig[:@] og grinete[:(]... hyler som en stukken gris for alt og ingenting[:@]... kjenner det bobler i sinne og lunta har 0 å gå på. Har virkelig lyst å løpe å dunke et værkende hue i veggen så det ikke skal gå utover ham!!! Dels min egen skyld; for tillot meg selv å gjøre/være med på litt formye som skjedde nå i helga(men er jo sååå koselig å komme seg bittelitt ut blandt folk når man har sitti el liggi hjemme mer el mindre sia jul). Helt UTSLITT + noe mindre søvn enn vanlig er langt fra non go kombinasjon kjenner jeg! Blir nesten redd for meg sjøl[&:] og tankene mine når lillegutt setter igang...

Er bedt på lunsj til ei veninne idag, heldigvis bor ho inærheta... Tenkte å avlyse da jeg våkna, for er så trøtt, sliten og uopplagt... men sånn som lillegutt er idag veit jeg ikke om jeg tør å være hjemme. Så tror jeg kanskje jeg må ta meg i nakken og slepe oss ut. Vi har ikke godt av å gå hjemme aleine hjemme sammen[:(][:(][:(]. Får virkelig håpe litt frisk luft og nærvær av andre kan roe ned oss begge... [&:]URK

HATER at det skal være sånn... elsker jo egentlig lilleGutt over alt på jord

Er dessverre slike perioder iblant, men får håpe det går fort over.

Det å komme seg ut litt er sikkert en god ide.
Sender deg en god klem så lenge. [:)]

uff, ikke bra... er slitsomt å ha det slik. Jeg bruker også å dra oss ut av huset når jeg ikke orker å gå hjemme med gullet mitt hele dagen, selv om jeg er trøtt og sliten. Nå er du sikkert litt mer enn gjennomsnittlig sliten en en vanlig småbarnsmamma, så jeg forstår at du nesten ikke orker mer...

Kan desverre ikke hjelpe noe mer enn enn gode ord :( Men jeg håper du kommer igjennom dagen og at natten bringer litt mer søvn og at kanskje minsten får en bedre dag i morgen. Våren er på vei og solen skal gjøre livet lettere :D

virker som han roa seg litt etter han endelig gadd å spise litt[:)]

om formen ellers kan jeg jo si at jeg nettopp er ferdig med spyinga, sleit med hypremesis halve svangerskaret, har vært liggende siden jul... og må fortsatt ligge mye for å holde på det lille jeg har av form. Har også elendig matlyst. Gikk ned 10 kg og ligger fortsatt 2-3kg under startvekt... er 23+2 idag. Trenger også ekstremt mye søvn for tida... så har gennerelt lite å gå på...

men varme tanker fra andre hjelper litt på humøret... så tusen hjertlig takk jenter!!!!
enda godt vi har detta forumet å lufte oss i[:)]
sol og vårvær er heller ikke å forrakte...
så ser en smule mer positivt på dagen nå.
[:)]blir godt å komme ut av veggene å lufte seg litt!!!

Skjønner veldig godt hva du mener! Har en 2 åring selv som hyler og sutrer for alt og ingenting når han ikke spiser eller har sovet nok, og det er så fryktelig slitsomt! I dag er jeg også supertrøtt, fordi pjokken holdt det gående 2 timer i natt med skriking og sutring fordi han ikke får sove i vår seng. Han er begynt å våkne om natta for å ligge sammen med oss, noe jeg og sambo ikke ønsker fordi hverken han eller jeg får sove da. Problemet er at når Sander våkner så holder han det gjerne gående en time eller to før han endelig sovner igjen. Når to av mine åtte planlagte timer med søvn forsvinner, da blir ikke jeg særlig oppegående på dagtid[&:]

heldigvis er det ikke slik så lange perioder av gangen, men gud det er slitsomt når det står på[&:]

Håper dere får en fin dag til tross for trøtthet og sutrete unge!

Kos deg ute hos venninna di! Masse!!! Det er jo desverre sånne dager og, men som regel går de over... Ha en riktig fin dag i dag! Trøsteklem til deg! [:D]

Back
Topp