min tur til å klage og rase litt... lillegutt er helt
uspiselig[:@] og grinete[:(]... hyler som en stukken gris for alt og ingenting[:@]... kjenner det bobler i sinne og lunta har 0 å gå på
. Har virkelig lyst å løpe å dunke et værkende hue i veggen
så det ikke skal gå utover ham!!! Dels min egen skyld; for tillot meg selv å gjøre/være med på litt formye som skjedde nå i helga(men er jo sååå koselig å komme seg bittelitt ut blandt folk når man har sitti el liggi hjemme mer el mindre sia jul). Helt UTSLITT + noe mindre søvn enn vanlig er langt fra non go kombinasjon kjenner jeg! Blir nesten redd for meg sjøl[&:] og tankene mine når lillegutt setter igang...
Er bedt på lunsj til ei veninne idag, heldigvis bor ho inærheta... Tenkte å avlyse da jeg våkna, for er så trøtt, sliten og uopplagt... men sånn som lillegutt er idag veit jeg ikke om jeg tør å være hjemme. Så tror jeg kanskje jeg må ta meg i nakken og slepe oss ut. Vi har ikke godt av å gå hjemme aleine hjemme sammen[:(][:(][:(]. Får virkelig håpe litt frisk luft og nærvær av andre kan roe ned oss begge... [&:]URK
HATER at det skal være sånn
... elsker jo egentlig lilleGutt over alt på jord

uspiselig[:@] og grinete[:(]... hyler som en stukken gris for alt og ingenting[:@]... kjenner det bobler i sinne og lunta har 0 å gå på
. Har virkelig lyst å løpe å dunke et værkende hue i veggen
så det ikke skal gå utover ham!!! Dels min egen skyld; for tillot meg selv å gjøre/være med på litt formye som skjedde nå i helga(men er jo sååå koselig å komme seg bittelitt ut blandt folk når man har sitti el liggi hjemme mer el mindre sia jul). Helt UTSLITT + noe mindre søvn enn vanlig er langt fra non go kombinasjon kjenner jeg! Blir nesten redd for meg sjøl[&:] og tankene mine når lillegutt setter igang... Er bedt på lunsj til ei veninne idag, heldigvis bor ho inærheta... Tenkte å avlyse da jeg våkna, for er så trøtt, sliten og uopplagt... men sånn som lillegutt er idag veit jeg ikke om jeg tør å være hjemme. Så tror jeg kanskje jeg må ta meg i nakken og slepe oss ut. Vi har ikke godt av å gå hjemme aleine hjemme sammen[:(][:(][:(]. Får virkelig håpe litt frisk luft og nærvær av andre kan roe ned oss begge... [&:]URK

HATER at det skal være sånn
... elsker jo egentlig lilleGutt over alt på jord